Helt fantastisk <3

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Dette har vel vært den fineste fredagen jeg har hatt på leeeenge imellom alle plagene som hører med i dette svangerskapet.... :D:D
Idag var min samboer og jeg på 3D/4D ultralyd på Ultralydklinikken, og jeg må bare si; for en helt syk utrolig opplevelse :woot: :love7 :Heartpink
Det ble tatt bilder av ansiktet til vesla med en gang da hun lå riktig til, og tårene kom fort da for å si det sånn...:Heartbigred
Sambo ble helt rar, og jeg ble ikke noe mindre rar for å si det mildt! Lille nydelige veslejenta vår :Heartpink:Heartpink:D
Dette må jeg virkelig anbefale jenter, det var så herlig :Heartpink Nå kjenner vi at vi på en måte har et enda sterkere bånd til det vesle livet i magen, veldig rart... Lagde grimaser og gjespet flere ganger :love7 Helt i skyene jeg!

Hun er større enn gjennomsnittet, men det kom ikke overraskende på da jeg har en veldig vanskelig diabetes...
805 gr nå i uke 24 + 3 :Heartred

Ønsker alle dere en fin fredagskveld! :flower

Dere har MYE å glede dere til :D:Heartbigred
Fikk 36 flotte bilder med videoer innimellom :)

Vi var på 3D på onsdag og hadde en utrolig flott opplevelse! Utrolig nydelig gutt ligger det i magen ❤️
Skjønner godt at dere er i ekstase! :)

Så gøy, Sjoko! :D Veldig fint med en slik opptur <3

Jeg fikk viljen min og det blir 3d alikevel, neste uke. Håper synet mitt er bedre da :p Gleder meg veldig! Håper samboeren min kommer til å like opplevelsen også, og at hun lille er samarbeidsvillig selvsagt :)

Så hærlig! Vi driver ennå å vurderer om vi skal, og nå ble fristelsen bare enda større!

Så koselig <3 jeg skal på 3D på mandag, og da skal faktisk svigermor og svigerfar være med også! De er litt gammeldagse, så blir gøy å se hvordan de synes det er :D gleder meg!

Så fantastisk :D fikk dere noen inntrykk av hvem dere tror hun vil ligne på? Hvor langt er du på vei?
Har 3D ultralyd i juli, gleder meg masse!!

Vi var for 2 uker siden! Det var en helt utrolig opplevelse! Så er helt enig med deg at jeg anbefaler det videre! Jeg som deg føler jeg kom tettere innpå henne når jeg fikk se henne sånn! :Heartpink

Så fantastisk :D fikk dere noen inntrykk av hvem dere tror hun vil ligne på? Hvor langt er du på vei?
Har 3D ultralyd i juli, gleder meg masse!!

Helt herlig :love7
Hun likner veldig på pappan sin :Heartpink :D
Jeg var 24+3 uker på vei igår når vi var der :)
Gled dere!! Er så utrolig herlig å få se lille sånn :love7

Herlighet :) Så utrolig koselig med så mange bilder :) Hvor var det dette lå? Med jenta vår var vi på majourstuklinikken :) Men blir ikke der med denne ;)

Ultralydklinikken AS heter "kjeden", er flere av de i Norge, og vi dro på den som ligger i Drammen :)
Utrolig fornøyd med hele opplevelsen der, har aldri vært der tidligere med de andre to ;)

Ultralydklinikken AS heter "kjeden", er flere av de i Norge, og vi dro på den som ligger i Drammen :)
Utrolig fornøyd med hele opplevelsen der, har aldri vært der tidligere med de andre to ;)
Så bra :) Jeg trodde jeg hadde bestilt der, men har vist bestilt hos Oslo Jordmor- og ultralydklinikk ;) Så er veldig spent på hvordan det er der ;)

Så bra :) Jeg trodde jeg hadde bestilt der, men har vist bestilt hos Oslo Jordmor- og ultralydklinikk ;) Så er veldig spent på hvordan det er der ;)
Jeg skal dit på torsdag!!!:D Har vært på tul der tidligere. Veldig fornøyd med de da:)

Back
Topp