• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

helt dødt....

KristinLouise

Gift med forumet
har dere lagt merke til at mellom KuRukas innlegg på "Huff, stakkars liten"-tråden og MilieE's innlegg på Resultat Ukens bilde, er det ca TRE KVARTER UTEN ETT ENESTE INNLEGG????????

er det ny rekord eller???

kjipe greier...

men kanskje alle er opptatt med mating/legging/bading etc... [:D]

vi får komme sterkere tilbake!! [:)]

over og ut fra MISS

det har kanskje det.,..?

jeg har vært borte en stund, kanskje det er derfor...?
siden jeg ikke var pålogga var det ikke noe vits for andre å være pålogga heller`????

tenker det er grunnen jeg!!

ORIGINAL: MilieE

ORIGINAL: KristinLouise

det har kanskje det.,..?

jeg har vært borte en stund, kanskje det er derfor...?
siden jeg ikke var pålogga var det ikke noe vits for andre å være pålogga heller`????

tenker det er grunnen jeg!!

Er nok helt sikkert det, ja! Men nå som du er tilbake, får vi satse på at det blir litt mer liv![:D]

ja, det BØR det bli altså!!!!!
kjedelig å bare snakke med meg selv... [:D][:D][:D][:D]

Dødt ja.. Har lagt merke til det i det siste. Jeg er sånn periodeaktiv jeg. innimellom er jeg veeeldig aktiv, også orker jeg ikke skrive innlegg å en stund.

Bendik var overtrøtt kl halv seks han, så måttte legge han da. Våknet nå og fikk mat, også sovnet han igjen. lir sånn nåår sambo jobber 12 timers natt, for han vil ha tid med B og holder han våken til han drar på jobb rundt seks. Sambo pleier å stå opp rundt fire-halv fem, og da pleier B å sove. Så er det jeg som blir sittende med en overtrøtt unge, som kommer til å våkne i natt og så være lyyys våken rundt 0530 i morgen.[&:]

ORIGINAL: fairy

Dødt ja.. Har lagt merke til det i det siste. Jeg er sånn periodeaktiv jeg. innimellom er jeg veeeldig aktiv, også orker jeg ikke skrive innlegg å en stund.

Bendik var overtrøtt kl halv seks han, så måttte legge han da. Våknet nå og fikk mat, også sovnet han igjen. lir sånn nåår sambo jobber 12 timers natt, for han vil ha tid med B og holder han våken til han drar på jobb rundt seks. Sambo pleier å stå opp rundt fire-halv fem, og da pleier B å sove. Så er det jeg som blir sittende med en overtrøtt unge, som kommer til å våkne i natt og så være lyyys våken rundt 0530 i morgen.[&:]

æsj... kjipt da... [:'(]

da gir du B til sambo før han drar på jobb imorgen, slik at du får sovet en liten stund til!
han klarer sikkert å spise frokost etc med B på armen!

Sambo dro på jobb nå han.. jobber fra 19-07. så han kommer hjem i morgen tidlig.[&:]

men jeg sa klart i fra at en dag denne uka skal jeg sove en hel natt, og så lenge jeg vil neste morgen, hehe! Så da legger jeg meg på gjesterommet! sambo vkker meg alltid rundt 09 de få gangene (4 ganger)han står opp med B, fordi de kjeder seg..[8|] og b våkner halv åtte..

ORIGINAL: ~savannah~

ORIGINAL: lillemeg85

Hehe, det var mating/ kveldsstell her i gården ja! Men nå sover hun, så her sitter jeg [:D]

Samme her [:)]
Må innrømme at det har vært relativt kjedelig/stille/dødt her inne den siste tida, så jeg er mer inne på generell og "krangler" litt jeg da [8D]

jeg og! jeg og![8D]

Vi har vært å gått en tur, første gang Mary satt i mai taien....eller er det mei tai det heter?? Vi har i allefall lånt en sånn og det var fint å bære med!!! Hadde henne på ryggen med masse klær....Hun bare smilte og pludret masse!![:D]
Å nå er det kveldsmat og legge tid....litt seint ute i dag, men så lenge hun er i seng før ni er vi alle fornøyd!![:D]
Og i dag er første dagen helt uten pupp....[:(][:(][:(]...tilbydde henne puppen i morgest, men da hylte hun som bare det og brekte seg og styra verre....mammaen er sååå trist, må kanskje få en baby til....[:(][:(][;)][:D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: lillemeg85

Hehe, det var mating/ kveldsstell her i gården ja! Men nå sover hun, så her sitter jeg [:D]

Samme her [:)]
Må innrømme at det har vært relativt kjedelig/stille/dødt her inne den siste tida, så jeg er mer inne på generell og "krangler" litt jeg da [8D]

jeg og! jeg og![8D]

Har sett deg sjø, din kranglefant [:D]

Du har det , ja![8D] Jeg liker å diskutere, skal ikke legge skjul på det engang. Og setter æren min i å aldri bli usaklig![;)]

Syntes og det har vært stille og trist her i det siste men dette er et standar fenomen på alle forumer egentlig i desember..
Tror det har litt md at i desember skjer det så utrolig mye annet i alle retninger.
Vi kommer nok sterkere tilbake i januar tenker jeg..

Savner alt livet her inne så håper nå vi kommer tilbake for fult da julestria er over..

Back
Topp