Helt crazy drømmer!

Lakselusa

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Er det flere som drømmer mye rart her eller? :whacky011 Hadde vært gøy med en tråd med rare drømmer. :laughing002

I natt drømte jeg at jeg skulle gå Kilimanjaro igjen (var der på bryllupsreise i 2023) men det var med jobben på "dagstur". Og på veien opp var det masse boder som solgte gløgg og pølser og sånn. :laughing002 Også hadde de en "snarvei" til toppen med sånne skinner/kabelbane der de kunne hente ned alvorlig høydesyke klatrere, samt trapper helt opp som bare noen fikk lov å bruke. Men vi fikk ikke lov å bruke trappene på snarveien og måtte gå rundt hele ruta som man vanligvis bruker 6 dager på. :dead:

Er det flere som drømmer mye rart her eller? :whacky011 Hadde vært gøy med en tråd med rare drømmer. :laughing002

I natt drømte jeg at jeg skulle gå Kilimanjaro igjen (var der på bryllupsreise i 2023) men det var med jobben på "dagstur". Og på veien opp var det masse boder som solgte gløgg og pølser og sånn. :laughing002 Også hadde de en "snarvei" til toppen med sånne skinner/kabelbane der de kunne hente ned alvorlig høydesyke klatrere, samt trapper helt opp som bare noen fikk lov å bruke. Men vi fikk ikke lov å bruke trappene på snarveien og måtte gå rundt hele ruta som man vanligvis bruker 6 dager på. :dead:
Jeg har drømt så mye rart.. feks at samboeren ble sjalu for at harry Potter syntes at jeg var fin.. samboeren hadde dratt på jobb - så jeg ringte han å spurte hvorfor han hadde dratt og hvorfor han var sjalu fordi harry Potter syntes jeg var fin.. det var veldig bare hyggelig?
Kan trygt si han lo godt på jobb

I natt drømte jeg om barnet igjen. Jeg drømte at mannen min var pappa sånn som vi fødende kvinner er mamma liksom. Klistret med ungen 24/7 i den første tiden. Og at jeg skulle få bade babyen for første gang, men sleit noe voldsomt med å sette opp stativet til badebalja og mannen min måtte vise meg hvordan jeg skulle bade babyen. :laughing002 Drømte også at jeg prøvde å amme men at babyen hadde en voldsom sugekraft at det gjorde så sinnsykt vondt! Og kom nesten ingenting, så mannen bare overtok og ga den flaske og babyen drakk og drakk. Håper jo at han blir like flink som i drømmen min, men håper på en litt mer rettferdig fordeling. :dead::laughing002 Hahaha

I natt hadde jeg en helt forferdelig drøm om at svigersøster hadde mistet barnet i magen. Hun er på siste innspurt med sin første etter mange års prøving, planlagt ks 7. november. Virker som om jeg ikke helt klarer å fokusere på min egen graviditet før jeg er ferdig med å bekymre meg over hennes!

I natt hadde jeg en helt forferdelig drøm om at svigersøster hadde mistet barnet i magen. Hun er på siste innspurt med sin første etter mange års prøving, planlagt ks 7. november. Virker som om jeg ikke helt klarer å fokusere på min egen graviditet før jeg er ferdig med å bekymre meg over hennes!
Åh herremin. Det skjønner jeg! Krysser fingrene for at alt går bra med hennes!
Er fælt hvor realistiske de drømmene kan være noen ganger. Det føles så ekte liksom.

Natt til i går drømte jeg at jeg fikk en jente. Jeg har tidligere drømt at det ble gutt. Men nå var det en jente med oransje hår (ingen av oss har oransje hår, haha). Også ble vi ikke enige om navn og fikk så dårlig tid, at vi bare valgte å gå for det navnet vi har diskutert fram og tilbake i åresvis; Emma. :Heartpink

Jeg har også sinnsyke drømmer. Våkner ofte på morgenen og tenker «hva i alle dager..?». Bruker Xonvea og jeg føler det gjør drømmene enda mer sinnsyke. Da jeg sluttet på de under forrige graviditet, ga de syke drømmene seg.

Drømmene fortsetter..
Her om natten drømte jeg at broren min ville skilles fra kona si.. og han turte ikke å konfrontere henne så han planla å bare stikke av til et annet land og starte et nytt liv. Jeg ble med han og pusset opp en gammel hytte. Så fant hun han med fullt team av etterforskere. Da ble skilsmisse papirene signert. Ønskedrøm kanskje? Haha neida..joda.. :smiley-angelic008

På tide å dele en drøm igjen! Denne er helt absurd! :nailbiting: :laughing002
Startet med å drømme at jeg satt og sminket meg på garderoben hjemme (har walk inn closet med sminke plass). Inn kommer mannen kloss naken etter å ha dusja og begynner å bøye seg framover for å brette noe klær, da ser jeg at han har masse såpe sittende fast i ræv-håra (av alle ting) :happy090 Så min umiddelbare reaksjon var å tørke han i ræva med håndkleet sitt. :bootyshake:dontknow

Så drømte jeg videre at jeg var i Oslo og skulle heie på kollegaer som skulle løpe Holmenkollstafetten. Jeg og noen andre stilte oss opp i en bakke. Der var det en pop-up Narvesen som solgte vafler og softis. Og jeg kjøpe meg en vaffel med bringebær syltetøy og en litt for bløt softis med pistasj-pulver (aner ikke om det eksisterer engang).
Så gikk starten og vi ropte og heiet. Og så løp vi etter dem. Jeg syntes det var overraskende lett å løpe i motbakke selv som gravid. :facepalm:

En av karene som løp skulle vise frem hvor fort han kunne spurte opp bakken. Jeg sa at "pøh, jeg skal ta deg igjen jeg!" - Det klarte jeg ikke. Haha.
Videre kom vi inn på et slags depot der veksling skulle være og vi leitet frem våre kollegaer og ga de en pep talk før neste etappe.

Da vi var ferdige, måtte vi gå et stykke gjennom sentrum fordi alt av busser osv var stappfulle. Kom til Nationaltheatret t-bane stasjon og klarte ikke for noe i verden å finne riktig perrong til vår t-bane linje (for referanse så bor jeg ikke i Oslo engang. :laughing002). T-banen kom endelig og det var den gamle typen med røde og blå vogner. Vi fikk sitteplass og jeg fulgte med ut av vinduet mens vi kjørte.

Og så våknet jeg. :dontknow:laughing001:laughing021

Back
Topp