helt annerledes jo...oppdatert...

gullimin

Forelsket i forumet
denne gangen i forhold til forrige gang... frem til nå i hvertfall.

Forrige svangerskap var eg konstant kvalm og dårlig..og sykemeldt fordi eg ikkje klart å gjøre noe uten å brekke meg. Hadde en sykt god luktesans og ikkje likte noen lukter.. veldig dårlig kombinasjon!![:'(]

Men denne gangen merker eg ikke noen superluktesans.. eg har dager der eg tenker.. "herlighet, er eg gravid??" Men samtig så er eg jo konstant forstoppa og til tider ganske så uvel pga det. Mest om kveldene og nettene, men det går helt fint å jobbe [:D] Og om kveldene så er puppa helt sinnsykt ømme.. AUA!!

Er bare så rart.. tenk om eg ikke er gravid?? joda.. er nok det, men begynner å lure litt av og til siden det var så ille forrige gang og ikke nå. Men det burde eg jo bare vere gla for egentlig.. og det er eg jo også!!...men blir bare litt bekymra de dagene eg ikke er dårlig, tenk om det er "over nå" liksom... Noen andre som tenker slik som meg eller er eg bare helt paranoid?? kjenner bare at eg gleder meg veeeeldig til eg har passert uke 12 og til UL'en i uke 18 er gjennomført!!!

OPPDATERT lengre nede

har hatt tanker som deg, men er i motsatt retning, hadde ingen tegn sist, masse tegn nå. Begge deler er i grunnen normalt. Og du nevner jo masse tegn faktisk [;)] Alt er nok bra med lille gullet

Puh, så heldig du er da [:)]
Er omvendt hos meg, forrige svangerskap så hadde jeg ingen symptomer, noen av trimestrene, jeg hadde verdens fineste graviditet, og jeg struttet av stolthet..
Strutter av stolthet gjør jeg nå og, men innimellom alle symptomene, for nå har jeg fått ALLE![;)]

Skjønner veldig godt hva du mener:):) Men alt er helt fint i magen din så ikke bekymre deg:)

Hos meg et det ganske likt som du beskriver. Sist gang var jeg sykemeldt fra uke 7 med ekstrem kvalme, veldig ømme pupper og følte meg skikkelig møkk. Denne gangen er det helt rart. Til tider har jeg ikke følt meg gravid. Hadde nå en uke hvor jeg var skikkelig kvalm. Nå de siste dagene har jeg bare vært litt uggen til tider. Og mye tørst. Er bare øm i puppene hvis jeg klemmer ganske hardt på puppene:) hehe... Merkelige greier å gå gravid:) Men som de sier så er vel ingen svangerskap like:)

Ganske rart at svangerskap kan kjennes så annerledes på kroppen. Jeg har to svangerskap bak meg (3 med dette). De to første var jeg bare litt kvalm, ellers i strålende form.. Denne gangen føles det mer som om jeg er dødssyk enn gravid.. Helt elendig.. 

Kanskje dere får andre kjønn enn det dere fikk de andre gangene?

Kanskje du skal ha tvillinger *Knøttet*[:D], siden du er så dårlig mener jeg[:'(]

ORIGINAL: Jaybird

Kanskje dere får andre kjønn enn det dere fikk de andre gangene?

Kanskje du skal ha tvillinger *Knøttet*[:D], siden du er så dårlig mener jeg[:'(]

Har både gutt og jente fra før.. Håper ikke det er tvillinger.. Tror nok at det mest kommer av fullt kjør med to barn, og full jobb.. Har vært inne på tanken om tvillinger, men slår den raskt fra meg.. Ingen tvillinger på noen av sidene, så håper vi slipper unna med bare 1.. [:)][:)]

Ingen symptomer nå, og  ingen symptomer sist gang[&:]

De symptomene jeg hadde i begynnelsen er helt borte nå. Men så er bankende hjerte på ul på onsdag så....

Jeg tror jeg får en gutt denne gangen også[:)][:)]

Til lille Goklum:

Kansje du får en gutt denne gangen, min mor var veldig dårlig når hun fikk meg og min storesøster, men var i god form når hun fikk storebroren min. Jeg derimot hadde ingen plager med mine to første svangerskap, de ende begge i SA desverre, så jeg om min mor trur at det var guttene jeg har mistet og at jeg nå venter en jente pga jeg har vært så dårlig, har heldigviss begynt å bli i bedre form nå, er i uke 12 neste uke.

Jeg håper jafal at min mor har rett og at det er en liten jente som skjuler seg i magen, med 4 gutte tantebarn hadde det vært enormt stas å fått den første jenten i familien [:)][:)][:)]

tror eg var litt for tidlig ute med å skrive denne tråden.. de to sisten dagene har ver PYYYYTON!!! kvalm fra morgen til kveld.. Kjenner eg bruker all energien min til å komme meg gjennom dagen i ok tilstad til å vere med jento mi.. og når ho har lagt seg er det strak ut på sofaen..

null matlyst, kjempeuvel og stua ser ikke ut.. leker over alt men eg klare bare ikke å bøye meg ned for å rydde. [:'(]

Du jinxet det! Kast salt over skulderen og ring meg i morgen;) [:D]

God bedring;)

Back
Topp