Helt ødelagt

borga001

Elsker forumet
Er 60% sykmeldt pga bekkenløsning. Idag våknet jeg, og kjente at ikke alt var som det skulle være. Jeg tenkte at det går sikkert over i løpet av dagen. Jeg skulle jo på jobb idag også, så jeg dro på jobb, og prøvde meg på stell. Klarte ikke å bøye meg ned for å hjelpe beboer på med klærne. Bare jeg vridde meg, så fikk jeg skarp smerte i rumpa og korsryggen. Endte med at jeg begynte å stortute framfor beboer. Jeg måtte bare dra hjem. Snakket med sjefen og hun mente jeg burde komme inn til legen. Nå har jeg omsider kommet meg hjem. Ligger på sofaen, men bare det å ligge i ro gjør vondt. Klarer ikke å komme meg opp fra sofaen, og ligger nå å synes synd på meg selv. Jeg klarer ikke jobbe. Det sier jo seg selv. Legen som mente jeg klarte 2 dager i uka. Jeg klarer tydeligvis ikke det en gang. Føler meg oppgitt og frustrert idag. Veldig lei meg :(

Uff, stakkar! Ring og grin til legen.. Det måtte jeg en gang, men hadde ikke en vanskelig lege da, men tror det var først da hun virkelig skjønte hvor vondt jeg hadde det (svangerskapsrelatert migrene 3 uker i strekk og skulle begynne å jobbe igjen med det) Eller be om vurdering fra en annen lege.

Går du til fysio eller annen behandler? Kanskje den kan snakke med legen eller skrive en anbefaling om full sykemelding? Håpløst når leger ikke evner å forstå altså..

Fikk 100% sykmelding i litt over 1 uke, så skal jeg få time til ny vurdering. Tror jeg har fått kink i tillegg til bekkenløsninga. Har fått rekvisisjon til fysio og varmebasseng

Jeg anbefaler deg å prøve kiropraktor!
Ønsker deg riktig god bedring! :)

Back
Topp