Helt ærlig...

PrinsessaMi

Gift med forumet
...hva syns dere om denne leiligheten?

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9405414&sid=3abVPCfBZ788102&pos=16&tot=145

kjempefint kjøkken og bad! resten er ikke helt min stil men lett å gjøre noe med forsåvidt[;)]

ORIGINAL: Nates Mamma

kjempefint kjøkken og bad! resten er ikke helt min stil men lett å gjøre noe med forsåvidt[;)]

Vi har kjempe lyst på den. Mest pga kjøkkenet og badet. Regner med at vi må male og sånn uansett, så da får vi vår egen stil.

ORIGINAL: bondekone

var jo fin men vet kke om jeg ville bod i tredje med barn mye enklere i første når de blir eldre

Sant... Planen er å kjøpe hus om noen år...

den gule og orange fargen var grumsom! Men ellers sikkert grei nok! Ville nok ikke bodd i 3 etg jeg heller, og kanskej litt liten etter min smak... så foretrekker jeg hus... men en plass må man jo begynne[;)]

ORIGINAL: ainakor79

den gule og orange fargen var grumsom! Men ellers sikkert grei nok! Ville nok ikke bodd i 3 etg jeg heller, og kanskej litt liten etter min smak... så foretrekker jeg hus... men en plass må man jo begynne[;)]

litt domt med 3 etasje

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Likte badet og kjøkkenet veldig godt[:D], resten ville jeg nok pusset opp ja, men eller fin.

signerer[:)]

Signerer..Lykke til![;)]

Signerer!mye du kan gjøre med noen malingsstrøk....

Fin leilighet,men ville malt lister hvite og ny farge på gang og soverom.
Ellers super.
Nyyyydelig kjøkken og bad!

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Den virket veldig allright den! kjempe fin!

signerer!!![;)] 

Signerer denne[;)]

Back
Topp