Helsikke heller... *oppdatert igjen*

Medusa_83

Forumet er livet
Nå bærer det til Ullevål igjen[&o] Sitter og venter på ambulanse etter en ny blødning[:(] Like mye blod som sist, men denne gangen med relativt store klumper i (sorry detaljer). I magen er det full fres, men jeg begynner å bli lei av å farte inn og ut av sykehus, samtidig som jeg synes det er alt for tidlig å ta babyen ut av magen...

Håper jeg får komme hjem i kveld, men tør ikke tro det, egentlig[&o]

Takk for lykkeønskninger, jenter[:)]

Jadda.. Da ble jeg værende på Ullevål i alle fall over natten[&o] Alt er fortsatt fint med den lille huleboeren, så det er ikke snakk om å foreta noe KS enda. På den annen side, synes i alle fall de som jobber her at et KS nå ikke hadde vært så mye å bekymre seg for.

Så nå er det altså bare å prøve alt jeg kan på å nyte fred og ro og kjedsomhet, og ellers krysse fingrene for at jeg får dra hjem i morgen.

Vand: Ja, morkaken ligger i veien for fødselsåpningen, og derfor kan den begynne å blø når jeg har kynnere eller lignende. Om jeg har en episode til med blødning i løpet av kort tid, vil jeg sannsynligvis måtte bli værende på sykehuset frem til det passer med KS (jeg eller babyen tåler ikke blodtapet, morkakeløsning, tilstanden blir uutholdelig for meg sånn psykisk sett, vi kommer over 38 uker eller annet kan være grunn til å ta KS).

Uansett priser jeg meg lykkelig for å ha fått nettilgang denne gangen[:D]n Hipp hurra!

Jepps... Da blir jeg her inntil videre[:'(] Kan i alle fall ikke klage på at jeg ikke blir tatt vare på[;)] Satser på å få dra hjem i morgen, da...

Huff da...[&o][&o][&o] jeg har tydeligvis misforstått hele greie fordi jeg trudde du hadde født jeg.. Skal krysse alt jeg har for dere[:)][:)]

Ånei ånei ånei!!!!!!!!!!!!! Nå får det være noK! [&:] Har du fått ett svar på hva som egentlig forårsaker blødningene? Er det den fremoverliggende (??) morkaken?[8|]

Og er du langt på vei nå?

LYKKE TIL, håper dette gir seg nå!

Sender deg alle gode tanker Medusa......håper lille bebbissen får holde seg inne i magen din en god stund til.
Krysser fingrene for at blødningene gir seg!

Håp du har en sladrevenn i tilfelle det bi nå uønska tidlig action[8|]

Åj.. Håper det går bra og at bebisen får være der inne i allefall 4 uker til [:o] Du må holde oss oppdatert!
KLEM

ORIGINAL: ..christine..

krysser fingrene for at babyen holder seg i magen noen uker til[:)] Lykke til.

Uff, spent jeg........[&o] Kath - kan ikke du sende en meld[8|]Eller er det å mase det kanskje........[8|][&o]

Så kjipt å ha det sånn. Godt å høra at det går bra med huleboeren!!![:)] Lykke til videre!!

Ja sier det her og hehe [;)] : men du får ta det som du sier, som en husmorferie, selv om jeg skjønner det kan være litt kjedelig [&:] Men gull med netttilgang da!! weeeee!!

Så krysser vi alt vi har for ikke noe mere blødninger og at mini kan holde seg der inne i da 4 uker til så du er over den "magiske" 38 ukers grensa! Men deilig å vite at la hos si h*n kommer i morra så går det jo helt fint! [:D]

Slapp av, kjøp deg noe godt i kiosken og kos deg med mini i magen [:D]

Godt med oppdatering[:)]

Får håpe at de neste ukene går fort som fyy, uten blødninger!!! [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahah! Da får vi prøve å være flinke og underholde deg her[:D][:D][:D]

Ja, sett igang! Her skjer det nemlig ingen ting... Får ikke lov til å gå 20 meter til matsalen og hente egen mat engang[:'(]

Uææhh - du får ikke gå ned i kiosken og kantina en gang nei... himmel, skjønner godt man blir rastløs da gitt [&:] Jaja - ikke en bok du MÅ lese eller et par 10 filmer du MÅ se? [8D]

ORIGINAL: KathMor

Uææhh - du får ikke gå ned i kiosken og kantina en gang nei... himmel, skjønner godt man blir rastløs da gitt [&:] Jaja - ikke en bok du MÅ lese eller et par 10 filmer du MÅ se? [8D]

Nei, jeg er visst sengepasient frem til i morgen[:'(] Heldigvis var Stian så lur at han sendte med meg noen House-episoder, så blir litt av det her... Men skrekk og gru så vondt man får i ryggen av å ligge/sitte i sengen hele dagen[&:]

Back
Topp