Helsetepper

kenguri

Elsker forumet
Noen som har tips til hvor det lønner seg å kjøpe helsetepper? Tar gjerne i mot eksempler på butikker, priser, kvalitet, evt. om noen har fler-pk.
Så at de hadde på Coop Obs! i dag. Tror de kostet 149,- (muligens 139,-). Er det dyrt, noen som vet om de er av god nok kvalitet?
Jeg bor i Rygge i Østfold, så er jo ikke alle butikker jeg har umiddelbar tilgang på, men skal alltids kunne dra til f.eks Oslo eller Fredrikstad om det er butikker som har mye interessant.

De har rimelige helsetepper på Kid og Princess tror jeg!

Jeg kjøpte på tilbud til 39kr på Princess. Tror de koster 79kr til vanlig der. De liker jeg, synes de funker helt fint. Har også sett at Sparkjøp har billige.

Jeg har kjøpt helseteppe på Princess, til 69 kr, og da jeg var på besøk hos ei venninne som fikk baby i februar sa hun at Princess var myye bedre enn Kid sine, pga kvaliteten etter vask, samt størrelsen på teppene. :-)

Eg har ikkje kjøpt enda, for eg veit ikkje om eg treng det... Treng eg helseteppe når eg har mange andre strikka og kjøpte tepper i ull, alpakka, bomull osv? Er det noko spesielt fantastisk med helseteppet som gjer at eg bør kjøpe et sånt?[:)]

Princess!!!
Uten tvil......har hatt mange nå etter Noah og ingen kan måle seg med Princess sine.
De holder seg myke og gode vask etter vask, og er holdbare og stooooore. Billige er de også[:D]

Back
Topp