Helseteppe

Smurfekringla

Gift med forumet
Noen gode tips hvor jeg kan kjøpe det?

Syns de er dyre jeg[:o] hehe, men alt for babyen da[:)]

Tanten min mente at man fikk med et fra sykehuset, stemmer det?

jeg kjøpte mine på princess tror jeg..eller kid...lå under 100 kr i hvert fall:)

har forresten ikke hørt om noen som har fått med fra sykhuset..hehe

[:D]Åkai[:D]

Da blir det princess eller kid i dag[:D]

Det var jo ikke dyrt... de jeg har fuinnet kostet jo 179kr eller no[8D]

Jeg har kjøpt fra babydan.. kosta 119 på barnashus tror jeg. Da tulla var liten hadde jeg et to fra babydan og et fra princess og kvaliteten på babydan sine var mye bedre synes jeg. Holdt seg godt i vask. tåler 90grader helt fint.. selv om det ikke skjer så ofte.. hehe.. [8D]

Tror jeg gav 69,- på Princess da de hadde barnas dager for ei stund siden.. Kjøpte to den gang, satser på at det skal være nok [:)]

Svigermor har strikket et større teppe i babyull også (eneste tingen jeg skal ha i ull..)

jeg og kjøpte på princess:) Får ikke helseteppe på sykehuse nei.. det er dumt..[8|]

Min jente NEKTET å ligge i noen form for tepper. De på sykehuset sa de aldri hadde sett maken. Så jeg har flere ubrukte...

Tror jeg kjøpte på spar kjøp sist, der har de masse rimelig sengetøy og tepper og kluter og det som du trenger masse av [:D]

Kid og princess her.Kjempefornøyd[:D]

Vi fikk ikke med oss fra sykehuset. Kjøpte limegrønt og hadde med på sykehuset for å kjenne det igjen [;)] Kjøpte på Princesse..

Back
Topp