Helseteppe

Love4two

Forumet er livet
Har lest og hørt om helseteppe, men hva er det for noe og hvor får en tak i det?

du får tak idet på vanlig bebiutstyrs butikker.. jeg tror det blir brukt til litt av hvert, det er bare fantasien som setter grenser, under stell, til å surre bebisen før etter bad/stell, som underlag o.s.v (håper jeg ikke er helt på bær tur nå da[:D])

Det er jo også i sånn rutemønster med litt "hull" i. Forbinder helsetepper med sykehus jeg.. [&:]

Helseteppe er faktisk veldig lurt å bruke pga. de hullene...for det er slik at hvis babyen av en eller annen grunn kommer med hodet ned vil den alikevel kunne puste gjennom hullene..

Det har litt med sikkerhet også..

ORIGINAL: steinbukken

Helseteppe er faktisk veldig lurt å bruke pga. de hullene...for det er slik at hvis babyen av en eller annen grunn kommer med hodet ned vil den alikevel kunne puste gjennom hullene..

Det har litt med sikkerhet også..

ja så er det grei og ligge over vogna når det er sol og dyr hihi.... når vi er på tur[;)]

strikker teppe selv jeg. Av naturgarn og det er bare rettstrikk og ikke noe dill med det så veldig enkelt. Anbefales. Bruker da naturgarn som mab får kjøpt på nøstebarn....

Har du kjøpt det via nettbutikk eller har du vært i butikken?

fikk en kollega til å kjøpe det i butikken (hun skulle ha likevel), men tror det er like greit å kjøpe på nettbutikken igrunnen.

Back
Topp