Helseteppe

Side

Glad i forumet
VIP
Helseteppe er jo på alle huskelister over hva man trenger når man får baby i hus.

Hvor nødvendig er det egentlig? Man kan da bare bruke et hvilket som helst teppe hvis man trenger...

Jeg brukte det ikke no særlig til min førstefødte, og skaffer jeg meg et nå så blir det brukt på lik linje med evt andre små tepper.

Enig med deg..et hvilket som helst teppe fungerer vel? Har fått et flott heklet teppe av svigermor, og venter på et til fra min mor..de må vel holde i lange baner..

Jeg har aldri hatt helseteppe, har ikke savnet det heller.. Vi har brukt hjemmestrikkede ulltepper og ikke hatt behov for noe annet :)

Jeg har kjøpt et og får et strikket i ull, jeg liker helseteppe veldig godt.

Jeg både fikk og kjøpte helseteppe. Brukte det mer enn jeg brukte andre tepper. De andre teppene brukte jg etterhvert som han ble større :)

Jeg kjøpte også helseteppe, men det var sjeldent jeg brukte det. Fikk et nydelig strikket ullteppe med litt silke i av min farmor som ble brukt mest (som jeg selvfølgelig klarte å vaske litt for hardt så det ble tovet  )
Så fikk vi en del andre tepper også, så nå bruker tullemor helseteppet til dukkene sine  Det har blitt mer brukt til de enn til henne ;)

Jeg elsker helsetepper!! Har både i ull og bomull og de har vært i bruk hver dag i over to år til storebror.

Har också reagerat över att det är något man "må ha"...Vi kommer att använda lite av allt möjligt - har  "vanliga" babytäcken i både ull, bomull, strikket, och hemmasytt. En god kompott:-)

Jeg kjøper nok et helseteppe,også får jeg jo ett som mamma strikker nå. Så ser jeg hva jeg trenger og hva som blir brukt etterpå.

CasiopeiA skrev:
Jeg elsker helsetepper!! Har både i ull og bomull og de har vært i bruk hver dag i over to år til storebror.

Samme her

her brukte vi helsetepper masse til førstemann!;)

helseteppe? aldri hørt om.... blir det det samme som babyteppe? Min mor strikker et teppe til babien i sånn babyull.... 

Har heller aldri brukt så mye helsetepper. Denne gangen har jeg strikket ett i ull ellers har jeg brukt fleecetepper over de andre to om det har vært behov. Kommer kanskje til å kjøpe ett for å ha i tilfelle behovet dukker opp.

Det jeg har brukt helseteppene vi har mest til er å ha over de når de er syke og har feber nå som de er store.

Back
Topp