helsestasjon?

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
når skal man ta kontakt m nermeste helsestasjon med jordmor?? blir det etter første legebesøk som jeg har i slutten av august?? er d i så fall den samme jordmoren som følger meg hele veien, også under fødsel? eller hvordan fungerer dette?? [:-]

Tror nok det er legen som ordner med time hos jordmor. Jordmora følger deg som regel gjennom svangerskapet, men hvilken jordmor du får under fødselen, avhenger helt av hvem som har vakt. [;)]

her jeg bor har jeg ordna med jordmor selv. bare å ringe helsestasjonen, men du kan jo spørre legen på legetimen[:)] er sikkert forskjellig fra sted til sted...

du får samme jordmor gjennom hele svangerskapet, men som det blir sagt over her så kommer det helt an på hvilken jordmor du får under fødsel utifra hvem som er på vakt. jordmora jeg har gått til tidligere er ikke jordmor på sykehuset feks. så henne vil jeg "aldri" møte på i en fødesituasjon...

Hei snuppa. Som regel så tar man selv kontakt med helsestasjonen og bestiller time[:)] Og det er etter 1 legebesøk[:D]

bestiller time til jordmor selv. Selv tror jeg ikke jeg vil ha kontroller til jordmor, bare til legen! [:)]

ORIGINAL: Summer_mom`07

Hei snuppa. Som regel så tar man selv kontakt med helsestasjonen og bestiller time[:)] Og det er etter 1 legebesøk[:D]

tak snupp[:)]

Back
Topp