Helsestasjon!:)

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Om ikke mange dagene er lillemor 4 måneder allerede ^^
Så i morgen skal vi ta turen til helsestasjonen for å veie og for å sjekke litt mage :)

Tiden går så utrolig fort merker jeg :) Skjønner ikke hvor tiden ble av.. Syns ikke det er lenge siden jeg fikk lillegull på brystet for første gang og nå er hun allerede 3,5 måneder <3 ImageUploadedByBV Forum1386531719.865440.jpg
 
Så sjønn! Og ja, tiden går så alt for fort... Kjenner jeg av og til ønsker meg tilbake til sykehuset når hun var helt nyfødt... Men alikevel så er det jo så mye spennende som skjer nå også, føler det er små fremskritt nærmest daglig! :)
 
For ei nydelig jente:) vår blir 4 mnd den 22 desember. Synes også tiden går for fort!! Savner nyfødt tiden samtidig som det er så godt nå som vi kjenner hverandre, har rutiner og det skjer nye ting hver dag. Latter og smil fra snuppa er lykke i hverdagen:talk017
Lykke til på kontroll:)
 
Skjønningen. :) Me skal på 3 mndkontroll om 1 veke. Gruer meg skikkelig til sprøytene. :(
 
Skjønningen. :) Me skal på 3 mndkontroll om 1 veke. Gruer meg skikkelig til sprøytene. :(
Lillejenta her har allerede fått 3 sprøyter. En av de er BCG'en (som vi alle vet at ikke er noe godt). Hver gang har hun grått i maks 1/2 min etterpå. Er ikke noe kjekt, men helt ærlig tror jeg mageknip f.eks er myyyye verre for de! (Bare for å ha noe å måle opp i mot). Det går så bra skal du se! :)
 
Back
Topp