Helsestasjon eller lege?

MalinAngelica

Flørter med forumet
Pga veldig veldig dårlig erfaring med helsestasjon her jeg bor så velger jeg å ikke gå til helsestasjonen. Jeg skal derimot gå til legen min bare og ved siden av gå til privat klinikk for jevnlige ultralyder osv.

Jeg har en anelse om at helsestasjon og lege jobber sammen så min informasjon vil bli videreført rett til helsestasjon likevel!

Er det noen her inne som går til privat lege og privat jordmor ? Altså holder seg unna det offentlige i sin kommune.

Hadde brukt privat jordmor om det hadde vært mulig i denne kommunen. Har også veldig dårlig erfaring med helsestasjonen her, så vi har stort sett brukt fastlegen, men skal på helsestasjonen til 2årskontrollen....

Hadde brukt privat jordmor om det hadde vært mulig i denne kommunen. Har også veldig dårlig erfaring med helsestasjonen her, så vi har stort sett brukt fastlegen, men skal på helsestasjonen til 2årskontrollen....

Jeg sitter på venterommet hos legen nå for første svangerskaps kontroll. Er 10 uker i dag så det blir noen kontroller fremover i tid. Min helsestasjon jobber med barnevernet. Eller de er ett og samme stasjon her jeg bor! Jeg er en av de menneskene som ikke vil ha noe med barnevernet å gjøre så vil omtrent ikke at de skal vite hvem jeg er. Hehe.

Er redd helsestasjon skal reagere på at jeg ikke vil gå til de. Hører ikke mye bra om barnevernet om dagen akkurat og har meget dårlig erfaring med de selv så ja.

Back
Topp