Bkno7265962
Har verdens beste prinsesse <3
Vi har våre på 4 mnd kontroll med prinsessa vår i dag. Kvar gang får vi berre skjeft og negative tilbakemeldinga. Toppen av kaka var i dag då ho hinta til at ho meinte at vi va dårlige foreldre. Jenta vår var ganske stor då jo kom til verden. Va 4200g, i dag er ho då 8kg, fikk beskjed om at ungen vår er feit i følge kurvene. ho meinte det at sidan vi er unge eg er 22 og mannen min er 25 så hadde vi ikkje tilstrekkelig erfaring.Vi leser bøker og leser på permen som vi fikk med ho. Dette er vår første unge, vi gjer alt for at ho skal utvikle seg i sin fart. Kan ikkje presse ungen til noke ho ikkje mestra, men tydligvis meina helsesøstra det. Eg blei faktisk så lei meg i dag at eg grein, for det føltes ut som om det vi gjer er ikkje bra nokk i hennas auge, alt skal vere etter papiret.
Jenta vår er utrulig flink til alt ho klare no. Synst det er veldi spennade å prøve å krabbe, laga lyda, tar i ting og alt skal smakast på. Veldig glad i å sprelle på babygymmen hennas. Ho er flink å løfte hode og eg meina at ho utvikler seg slik som ho skal. Er drit lei av at vi får stempel som dårlige foreldre kvar gang vi er der og vil gjerne bytte. Det er foreldre som eg har snakka med som er i same situasjon og dei har bytta og fått posetive tilbakemeldinga. Ein eg er tante til var akkurat slik som datra vår. han utvikla seg seint men er helt normal i dag. eg huskar at det var veldi masse styr. Det er begynnt å gå litt på syken vår. vi er ganske trøtt å lei av at alt skal vere perfekt når vi kjem til helsesøster. Vi tok det opp i dag, men det virka som om det gikk rett gjennom ho. Ka skal vi gjer? tar i mot gode råd takk
Jenta vår er utrulig flink til alt ho klare no. Synst det er veldi spennade å prøve å krabbe, laga lyda, tar i ting og alt skal smakast på. Veldig glad i å sprelle på babygymmen hennas. Ho er flink å løfte hode og eg meina at ho utvikler seg slik som ho skal. Er drit lei av at vi får stempel som dårlige foreldre kvar gang vi er der og vil gjerne bytte. Det er foreldre som eg har snakka med som er i same situasjon og dei har bytta og fått posetive tilbakemeldinga. Ein eg er tante til var akkurat slik som datra vår. han utvikla seg seint men er helt normal i dag. eg huskar at det var veldi masse styr. Det er begynnt å gå litt på syken vår. vi er ganske trøtt å lei av at alt skal vere perfekt når vi kjem til helsesøster. Vi tok det opp i dag, men det virka som om det gikk rett gjennom ho. Ka skal vi gjer? tar i mot gode råd takk