Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Besøk av pappa i morgen med feiring av bursdagen hans og avsløre hemmeligheten på søndag skal vi til en venninde og gi bursdagsgave til hennes sønn og feire litt
Du da?
Helseplaner? Hehe..
Far og sønn skal på badeland og mor skal på loppemarked og det er vel alt jeg orker denne helgen
Jeg aner ikke. Blir sikkert en skrekkblandet fryd. Vi har jo to barn fra før så han vil nok være mer bekymret men håper han vil bli litt glad da så heldige dere er som har snø da. Vi har riktg nok pluss grader og sol, men savner snøen litt!Så koselig hvordan tror du faren din blir å reagere?
Her går det nok stille for seg. Sambo er på kurs hele helgen, så blir vel noe sprell på meg og poden da. Fabler litt om kino. Mulig jeg tar han med i bakken for å stå litt snowboard
Jeg aner ikke. Blir sikkert en skrekkblandet fryd. Vi har jo to barn fra før så han vil nok være mer bekymret men håper han vil bli litt glad da så heldige dere er som har snø da. Vi har riktg nok pluss grader og sol, men savner snøen litt!
De er 5. Skal begynne på skole til høsten. Har termin bare 2 uker etter skolestartHan blir nok kjempe glad når nyheten har sunket inn hvor gamle er de to andre barna?
Dårlig med snø her gitt, så må nok ty til puddersnø i et alpinanlegg det får dessverre duge.
De er 5. Skal begynne på skole til høsten. Har termin bare 2 uker etter skolestart
Puddersnø i alpint går jo fint er trekket i nærheten da?
Jobbhelg :/ prøve å rekke besøk til no familie også. Fortelle om babysen i magen
Ja, så lenge fødselen ikke kræsjer med skolestart! Er litt redd for det.. Men jo, blir hærlig å ha "fri" det første året kan stå opp med dem, følge til skolebussen og vente på dem ved skolesluttSå spennende! Blir sikkert fint å være i permisjon det første skoleåret. Husker jeg drømte om det med min
Ca 1 time, så det er overkommelig
Ja, så lenge fødselen ikke kræsjer med skolestart! Er litt redd for det.. Men jo, blir hærlig å ha "fri" det første året kan stå opp med dem, følge til skolebussen og vente på dem ved skoleslutt
Ja. Jeg får ta streng sofa tjeneste så fort permisjonen starter la mann og barn ta seg av hus! Blir jo pes å skulle ha med en nyfødt til skolestart så h*n må komme etterpå! Måtte settes i gang i uke 38+2 når jentene skulle bli født så håper kroppen er like sta denne gangenKrysser fingrene for at du greier å knipe igjen til iallfall 1-2 dager etter skolestart eller kanskje at babyen kommer før
I går var vi på filmkveld med en gjeng, spiste alt for mye pizza og gubben drakk litt for mye øl. I dag jobber jeg, før jeg skal hjem og lage en Goood middag til oss. I kveld blir det enten kino eller besøk hos et vennepar. I morgen kveld skal vi hente ungene, for på mandag stikker vi til åre hollydayclub med barna og et vennepar og deres barn