Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene 19 Jun 2018 #1 legen har sendt en henvisning til st Olavs , men burde ikke dette stå inne på min helse på henvisninger ? Eller er det bare meg
legen har sendt en henvisning til st Olavs , men burde ikke dette stå inne på min helse på henvisninger ? Eller er det bare meg
Evlina Elsker forumet Oktoberfruene 2018 ♡Julekulene 2021♡ 19 Jun 2018 #2 Star ✨ skrev: legen har sendt en henvisning til st Olavs , men burde ikke dette stå inne på min helse på henvisninger ? Eller er det bare meg Klikk for å utvide … St. Olav hører til helse midt-norge og er ikke med på kjernejournalprosjektet enda. Så det kan være grunnen til at du ikke ser henvisningen.
Star ✨ skrev: legen har sendt en henvisning til st Olavs , men burde ikke dette stå inne på min helse på henvisninger ? Eller er det bare meg Klikk for å utvide … St. Olav hører til helse midt-norge og er ikke med på kjernejournalprosjektet enda. Så det kan være grunnen til at du ikke ser henvisningen.
Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene 19 Jun 2018 #3 Evlina skrev: St. Olav hører til helse midt-norge og er ikke med på kjernejournalprosjektet enda. Så det kan være grunnen til at du ikke ser henvisningen. Klikk for å utvide … Det viste jeg ikke
Evlina skrev: St. Olav hører til helse midt-norge og er ikke med på kjernejournalprosjektet enda. Så det kan være grunnen til at du ikke ser henvisningen. Klikk for å utvide … Det viste jeg ikke