Helsekost-hjelpemiddel

Grete71

Forumet er livet
Hvis jeg nå klarer å huske det, skal jeg skrive ned hva de 3 forskjellige helsekost-produktene jeg brukte før jeg ble gravid, heter. Det tok 6 måneder uten noen klaff, så gikk jeg på Sunkost og handlet litt. Etter 1 mnd. var jeg gravid..... Om det har noe med helsekosten å gjøre er ikke godt å si, men litt rart er det da! [:D]

det må du huske hva var, hehe... jeg er i min 9 pp nå, vil så gjerne ha en spire i magen!! jeg er villig til å prøve alt, hehe...

Jeg har tenkt på det flere ganger, men glemmer det bare... Kanskje jeg skal spør om de har noe som hjelper hukommelsen????? [:D]

hehe, er noe med det da [;)] du får skrive det ned når du eventuelt kommer på det! jeg vil vite!! hehe

De står i skapet enda. Det var i hvert fall B-vitaminer, og noe som het anti-stress. Den 3.husker jeg ikke.... Og det var den og anti-stress som begge partene skulle ta. Funket jo!
Skal lage et notat til mobilen.... [:)]

hehe... [;)]

Her er vidundermedisinen: [:D]

Solaray - Balansert Mega-B-stress
Din Helse - Dioscorea Wild Yam vitamintilskudd
Sunkost - Gamma E-vitamin

Alt er kjøpt på Sunkost, kostet rundt 500kr.

Om det er dette som har hjulpet meg, er ikke lett å si, men det klaffet jo fort, da! Mannen skal også ta dette..... Gi meg en tilbakemelding om hvordan dette går!!!!

Lykke til!!!!

Åjå, det viktigste: ha sex fordi dere skal KOSE DERE, ikke for å lage baby..... [:)]

Back
Topp