Helsekortet

Har det med på ferien nå. Ellers ligger det i sekken jeg bruker på jobb sånn jeg har det til kontrollene.... Blir nok kanskje å ha det enda mer med når november nærmer seg ;-)

Oj det har jeg ikke tenkt på i d hele tatt. Har hatt det med på alle kontroller da, men ikke verken til Barcelona eller Finland. Nå er jeg hjemme igjen så vet jo hvor det er., men blir nok ikke å ta det med i bilen / på jobb før jeg nærmer meg permisjonstida. Kommer selvsagt litt an på formen da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ligger i ei plastmappe i veska, får litt medfart men sånn er det. :) det skal være med på lengre turer sånn at man har det om det skulle være noe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ligger i en skuff på kjøkkenet. Tar det frem når jeg skal til lege eller jordmor...

Sent from my iPad using BV Forum

Oj, det har jeg ikke tenkt på engang. Tar det bare med på kontroller. De siste dagene har jeg i det minste funnet en fast plass til det hjemme, så vi vet hvor det er. Får begynne å ta det med når det nærmer seg fødsel. Vil tro det blir ganske herpa hvis jeg skal drasse det med i vesken i flere måneder.

Ligger i en boks sammen med alt annet jeg har relatert til svangerskapet. Har ikke tenkt på å ta det med meg rundt, men kommer nok til å ta det med meg om jeg skal på lengre turer :)

Back
Topp