Helsekortet

Jeg fikk iallfall beskjed om å ha dette med da jeg bestilte timen ;) men det kan sikkert variere fra sted til sted.

Sniker litt :) var på 3D ul på sist Torsdag og der spurte hun etter det med engang og jeg har fått grei beskjed av jordmor at man ikke skal gå ut døren uten det kortet :) så det ligger ALLTID i vesken :)

Sniker litt :) var på 3D ul på sist Torsdag og der spurte hun etter det med engang og jeg har fått grei beskjed av jordmor at man ikke skal gå ut døren uten det kortet :) så det ligger ALLTID i vesken :)

Jeg har også mitt i vesken til en hver tid, (hender jeg ikke har med meg vesken da men :P) husker det fra de tidligere svangerskapene at man alltid skulle ha det med seg.

På mailen jeg fikk bekreftelse på 3d ultralyd bestilling sto det at jeg må ha med helsekort.

ikke gå ut døren uten helsekortet? Jeg har det jo aldri med meg, må lete rundt hele kjøkkenet etter det når jeg skal på kontroll... :/

Jeg har ikke med meg helsekortet i veska nå, sist gang hadde jeg det liggende i gangen så jeg bare kunne ta det med meg om det skulle være noe. Var jeg utenfor byen hadde jeg det med. Har riktignok lagret tlf nr til føden på tlf, noe jordmor sa var lurt å gjøre.

ikke gå ut døren uten helsekortet? Jeg har det jo aldri med meg, må lete rundt hele kjøkkenet etter det når jeg skal på kontroll... :/
ja fikk beskjed om det skulle skje noe ,besvime eller lign. man ikke får kontakt med deg..så ser jo de fleste at man er gravid ,å har man papirene på seg så ligger jo de fleste svar der for helsepersonell ..

Spennende :) jeg skal på fredag, derfor jeg er så nysgjerrig :)

Back
Topp