Helsekortet

ToSmå2010

Forumet er livet
Hehe sikkert en teit ting å sitte å lure på. Men hva gjør de når det ikke er mer plass på helsekortet?? Altså der jm/legen skriver ved hver kontroll..

Jeg har bare 2 linjer igjen fordi legen inne på ahus brukte 2 også har jeg hatt noen ekstra urinprøve sjekker og da har de også blitt skrivd der[8|] Så skriver de bare på ett vanlig ark og legger ved??[8D]

hahahahaahhah jeg lurte på det samme:D:D:D jeg har ikke noe ledige linjer igjen:D:D:D 

Mitt er allerede utfylt, så jeg har fått et ekstra ark som ligger ved ;)

jeg har snart fyllt ut mitt andre jeg... fikk ett nytt ark som er nesten likt det første bare at det bare er sånne felt de kan fylle ut, ikke noe personalia eller noe :0)

Jeg har også begynt på mitt andre. Utrolig mye papirer å ha med til slutt!

Begynner å bli en liten bunke nå ja, skal bli godt å slippe å ha de i veska mye lenger..... :0)
ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg har også begynt på mitt andre. Utrolig mye papirer å ha med til slutt!

Har 6 linjer igjen.
Hvis jeg ikke skal inn på ekstra kontroller og går 2 uker over, så holder det akkurat [8|]

ORIGINAL: lillebebis

Jeg også!

Godt det ikke er bare meg[8D] Da trenger jeg ikke bekymre meg for det.. hehe[:D]

Hjelpes.. hvor mange kontroller har dere vært på da?
Har bare fylt ut 5-6 linjer jeg[8|]

ORIGINAL: *ToSøteSmå*

Har vært på de vanlige hos jordmoren, vært flere ganger på føden pga mistanke om sf og har operert nyrestein i løpet av sv.skapet så har vært noen ekstra kontroller pga dette.. Så har blitt noen ja..

Haha.. tenkte det samme selv! [:D]

ORIGINAL: lillebebis

sign :)

[:D]jeg har en jordmor som er heftig glad i å notere ting.. 1. helsekortet mitt er utfylt til randen av henne- hun har notert alt fra ting (vitaminer tilskudder o.l jeg bruker til daglig ) og hva slags operasjoner jeg har vært gjennom de siste årene - til min øvrig helsetilstand- nesten hele livshistorien min er å finne på arket hahahah

ORIGINAL: Hilly77

[:D]jeg har en jordmor som er heftig glad i å notere ting.. 1. helsekortet mitt er utfylt til randen av henne- hun har notert alt fra ting (vitaminer tilskudder o.l jeg bruker til daglig ) og hva slags operasjoner jeg har vært gjennom de siste årene - til min øvrig helsetilstand- nesten hele livshistorien min er å finne på arket hahahah

Tja legen har fått med seg at jeg har pcos siden jeg maste litt om det.
Jordmor har notert at jeg hadde bp og stor infeksjon etter det, men det er jo ikke nede på strekene men egne rubrikker.

Hehe, er nok veeldig ulik praksis fra jordmor til jordmor om hvor mye de noterer og maser [:D]

Back
Topp