Helsekort

Første svangerskapskontroll ja :)

I forbindelse med første svangerskapskontroll, mellom uke 8-12/14.
Hadde legetime ifb svangerskap i uke 7. Da fikk jeg ikke helsekortet ;)

Noen som vet om de tar svangerskapskontroll nå i sommeren? Tenker da i juli, midt i fellesferien

Legen min sa i hvertfall jeg kunne bestille time til uke 11/12, det blir midt i juli :)

Så bra! Ble litt stressa da jeg går på ferie mot slutten av juli og ikke er tilbake før sent august. Da er jeg jo på vei over i 2 trimester, og skulle jo aller helst hatt svangerskapskontrollen før den tid :p

Noen som vet om de tar svangerskapskontroll nå i sommeren? Tenker da i juli, midt i fellesferien

Jeg fikk hos jordmor i fellesferien, men legen var ikke mulig å få time hos.
Er bare å ringe å spørre egentlig :)

Jeg fikk hos jordmor i fellesferien, men legen var ikke mulig å få time hos.
Er bare å ringe å spørre egentlig :)
Vet ikke om jeg helt tørr/ ønsker å ringe før etter tul[emoji15] sikkert veldig tullete av meg, men sitter fortsatt en ganske dyp redsel i meg fra forrige gang. Får gruble på det noen dager til [emoji12]

Vet ikke om jeg helt tørr/ ønsker å ringe før etter tul[emoji15] sikkert veldig tullete av meg, men sitter fortsatt en ganske dyp redsel i meg fra forrige gang. Får gruble på det noen dager til [emoji12]

Jeg turte ikke ringe før etter TUL, så du er ikke alene om det :nailbiting:

Jeg turte ikke ringe før etter TUL, så du er ikke alene om det :nailbiting:
Tror nok jeg blir å vente jeg og...så slipper jeg evt. å måtte avbestille om det skulle gå galt. Men da blir det nok sikkert jordmor ja, om legen er på ferie.
Skal du ha med deg mannen?

Tror nok jeg blir å vente jeg og...så slipper jeg evt. å måtte avbestille om det skulle gå galt. Men da blir det nok sikkert jordmor ja, om legen er på ferie.
Skal du ha med deg mannen?

Ja, han blir med siden vi begge fortsatt har ferie da og fri :) Gleder meg :)

Jeg fikk forrige gang, men ba meg fylle den ut til idag :) og jeg er nå 7+5

Back
Topp