Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var hos legen forrige fredag og tok tusen prøver til helsekortet. Jeg har ikke fått noe ny time og aner ikke hvor lang tid det tar før resultatene er klar og jeg kan hente kortet mitt. Noen som vet? [:)]
Jeg var hos lege på torsdag, og da sa han at jeg skulle komme hver fjerde uke. Helsekortet fikk jeg med meg, han fyller på hver gang jeg går dit. Du kan jo ringe på ditt legekontor og høre hvor ofte det er vanlig å komme. Spør samtidig om helsekortet ditt..
En pleier å få med seg helsekortet på første time...
Så om du ikke har fått med det,ville reist ned å henta det- om det ikke er slik at du vil rett til lege for kontroll igjen da!?
Andre kontroll er ofte hos jordmor,og da må du jo ha med helsekort.
Jeg var hos legen for første gang på tirsdag. Fikk med meg helsekortet ja. Men skal ikke til legen igjen før etter nyttår. (Lenge til...) Skal til jordmor og på ultralyd i mellomtider da.
jeg fikk ikke med meg det på første legebesøk, han sa bare han skulle beholde det, men jeg tenkte det var normalt jeg,, så jeg sa ikke no, jeg fikk det ved neste besøk..
men som dere sier er det jo best å få det med, hvis man skal til jordmor andre kontrollen. da må man jo ha det med[8|]
jeg fikk ikke med helsekortet på første time pga at det er ingenting verdt før prøvesvarene er påskrivi å hos min lege sender de alle prøver vekk for analyse osv...
fikk det med meg ferdig utfylt mnd etter når jeg kom til time da hadde han det liggende klart til meg...
[:D] Fikk helsekortet med en gang, og streng beskjed fra legen om å alltid ha det med meg i vesken!!! (og jeg som ikke bruker veske en gang.....) Det var i tilfelle at man ble utsatt for en ulykke , så kunne helsepersonell øyeblikkelig se "hele" svangerskapet , og legge opp en behandling utifra det. -Har ikke tenkt til å bli med i noen ulykke jeg da....