helsekort for gravide?

Lykka

Betatt av forumet
Noen som vet om jeg burde ta med helsekortet når jeg reiser utenlands på ferie?

eg fikk beskjed om at det skal altid være med når en reser utenfor bygda en bor i

Må bare si takk for nyttig tråd! Kom ikke på at man burde ta med helsekortet når man reiser noen plass, så det skal nå huskes å pakkes med når vi drar til spania 

Man skal ta med helsekortet uansett hvor en reiser:-) har det selv alltid med meg i veska.

Jepp :) jeg har det alltid i veska :) er nok ekstra viktig i utlandet... Spesielt i et land med vanskelig språk fks Spania, Italia, Frankrike.... Jeg tenker i allefall sånn at skjer det noe, så tenk om jeg ikke får forklart meg skikkelig o. Graviditeten... Da må de forstå mitt helsekost hihi :) God tur !!!! Jeg setter meg i bilen og skal kjøre til Italia neste uke :)

Jepp :) jeg har det alltid i veska :) er nok ekstra viktig i utlandet... Spesielt i et land med vanskelig språk fks Spania, Italia, Frankrike.... Jeg tenker i allefall sånn at skjer det noe, så tenk om jeg ikke får forklart meg skikkelig o. Graviditeten... Da må de forstå mitt helsekost hihi :) God tur !!!! Jeg setter meg i bilen og skal kjøre til Italia neste uke :)

Der du er skal helsekortet være, en grei regel.

Tusen takk for gode svar.. Ser jeg har vært for sløv å ha det med meg... har stort sett hatt det i bilen og med på helsestasjonen.....

Mitt helsekort henger hjemme på kjøleskapet. Hadde jeg ikke lest denne tråden hadde jeg aaaaaldri tatt det med meg på ferie. Bør man alltid bære det med seg? Selv kun for en kort tur i butikken eller på jobb? Hvorfor?

Back
Topp