Helsefagarbeider å jobbe i bhg?

Bello

Elsker forumet
Utdannelsen er vel ikke helt relevant kanskje for det, men om man velger å jobbe i bhg med den utd, får mann vanlig assistent lønn da eller? På lik linje som ufaglærte?

Du skal jo ha høyere lønn vist du har fagbrev vel?
Og som helsefagarbeider kan du jo jobbe i barnehage som det, f eks vist det er barn der med funkjsonshemninger osv..

Der jeg jobber så får de som har fagbrev fagarbeiderlønn uansett om utdannelsen er relevant eller ikke. Men vet ikke om det er slik i alle barnehager...

ORIGINAL: Ancita

Og som helsefagarbeider kan du jo jobbe i barnehage som det, f eks vist det er barn der med funkjsonshemninger osv..

Trodde liksom alt av sånne stillinger gikk til barne og ungdomsarbeidere jeg (før helsef.arb iallefall) Men supert om det er mulig [:)] Håper det[:)]

ORIGINAL: Bello

ORIGINAL: Ancita

Trodde liksom alt av sånne stillinger gikk til barne og ungdomsarbeidere jeg (før helsef.arb iallefall) Men supert om det er mulig [:)] Håper det[:)]

Jeg fikk hvertfall beskjed om at jeg kunne det av læreren min på helsefag[:)]

der jeg jobber får de kun assistentlønn... ikke fagarbeider.
mulig de har fått ansinitet for noe av jobben, men de er veldig nøye på at det er relevant erfaring så vet ikke sikkert.

det er privat bhg

Da håper jeg på det[:)]

Jeg er omsorgsarbeider, men jobber jeg i bhg så får jeg fagarbeiderlønn! Skulle tru det var sammeles med helsefagarbeider, eller har dere overhode ikke noe praksis i bhg lengre?!

Jeg vet ei som jobbet i bhg som var utdannet hjelpepleier, hun fikk faglønn eter hun kontaktet fagforeningen[:)]

Jeg er hjelpepleier og jobber i barnehage. og jeg får assistent lønn!

Hmm... Hadde vært godt om jeg kunne fått fagarbeider lønn, for assisent lønna er LAV!!

Jeg er utdanna hjelpepleier. Jobber i barnehage og får fagarbeider lønn [:)]

Back
Topp