Helsefag (praksiskandidat) nettstudie- erfaringer

S

Sanna27

Guest
Hei!

Noen som har tatt helsefag på nett og vil dele noen erfaringer?

Vurdere å ta helsefagarbeider praksiskandidat på nett (NKI)

Var det vanskelig, mye oppgaver, hvordan fikk dere det til med barn og jobb?

Har to hunder om det hjelper men venter barn nå[emoji85] jeg tok det vertfall i fjord, det er en del oppgaver men man har så god tid (synes jeg) og tok en oppgave om dagen og det var aldri stress [emoji5] jobbet 100% vedsiden av [emoji5] tok det på nett og synes det var kjempegrei ordning [emoji5] men føler at jeg brukte undøvendig med penger på det når de har sluttet å ansette helsefagarbeidere i min kommune og ønsker stort sett vernepleiere og sykepleiere, så jeg skal begynne med vernepleien neste høst (desentralisert). Hat jeg vist det jeg viste idag har jeg ikke gått helsefag men hevet meg på vernepleien med en gang...

Har to hunder om det hjelper men venter barn nå[emoji85] jeg tok det vertfall i fjord, det er en del oppgaver men man har så god tid (synes jeg) og tok en oppgave om dagen og det var aldri stress [emoji5] jobbet 100% vedsiden av [emoji5] tok det på nett og synes det var kjempegrei ordning [emoji5] men føler at jeg brukte undøvendig med penger på det når de har sluttet å ansette helsefagarbeidere i min kommune og ønsker stort sett vernepleiere og sykepleiere, så jeg skal begynne med vernepleien neste høst (desentralisert). Hat jeg vist det jeg viste idag har jeg ikke gått helsefag men hevet meg på vernepleien med en gang...

Oi, sluttet å ansette helsefagareidere o_O hørtes ikke bra ut.. Håper ikke det skjer her i min kommune:p

Litt
Samme situasjon her :bored: Ser tendensen her i kommunen også til at de helst ansetter/ønsker sykepleiere fremfor helsefagarbeider. Virker som det begynner å bli hardt for fagarbeidere å få faste stillinger av betydelig størrelse innen helse :( Så jeg begynner på bachelor i bhg Lærer isteden til høsten :happy:

Back
Topp