(Helse)plager etter fødsel?

Den tenker jeg ser ganske bra morsom ut! [emoji41] her er d likt! Når jeg ligger på siden, så detter magen litt ut fra kroppen, og de trommer lillegutt løs på fleske så hele han rister av latter [emoji849][emoji38]
Haaahaaa,jaaaaaa!!!! Akkorat sånn!!:laughing021:laughing021 man må jo bare le ,siden det heldigvis er en midlertidig tilstand som eeeeen dag går over :angelic::joyful:
 
Da må du for alle del ikke ha samleie, men snakke med en gynekolog så du får ordnet det! <3

Jeg har undersøkt litt og snakket med lege, og så lenge samleie er gjennomførbart vil de ikke anbefale kirurgiske inngrep med mindre man er ferdig med barn. De mener at det bedre å «lide» litt nå, for når/om jeg føder igjen er det sannsynlig at jeg revner litt igjen og at det kan rettes opp da [emoji23] har snakket med noen med samme erfaring, og de forteller at det ordnet seg ved neste fødsel.

Meeeen. Her blir det et opphold i barneproduksjon([emoji23]) på grunn av studier, så jeg får kanskje vurdere det allikevel! Jeg tenker jo at det er viktig å kunne kose seg selv om man ikke prøver å få barn! Haha
 
Føler meg såååå DVASK :laughing021 jeg har startet med flat mage de andre svangersapene ... mens denne gang er det MUFFINS, fløffy MUFFINS ,å oppblåst i tillegg... tenk deg den Du!!!:laughing021

Hahahaha [emoji23] fløffy muffins! Her er det fløffy også. Alt bare buler ut i alle kanter. Jeg får ta tiden til hjelp [emoji28]

MEN, et annet problem er jo puppene! De har blitt slappere nå (tommere ☹️) og den ene er 30% større enn den andre! Så puppene mine ser jo skjeve ut!! Og jeg sliter med å finne bher som passer! Ligger liksom mellom to str. Det tyter ut hud på siden og med slappe pupper så fyller de heller ikke ut cupen. Kan ikke bruke bher med spiler! Spileløs bh som er vattert funker. Noen bh merke/type dere vil anbefale?
 
Hahahaha [emoji23] fløffy muffins! Her er det fløffy også. Alt bare buler ut i alle kanter. Jeg får ta tiden til hjelp [emoji28]

MEN, et annet problem er jo puppene! De har blitt slappere nå (tommere ☹️) og den ene er 30% større enn den andre! Så puppene mine ser jo skjeve ut!! Og jeg sliter med å finne bher som passer! Ligger liksom mellom to str. Det tyter ut hud på siden og med slappe pupper så fyller de heller ikke ut cupen. Kan ikke bruke bher med spiler! Spileløs bh som er vattert funker. Noen bh merke/type dere vil anbefale?
Ja akkorat sånn føles det her også:)
Jeg har aldri hatt store pupper så de er like små enda:hilarious: har rett å slett ikke peiling på bh'er:) her går det kun i sports bh og push up:hilarious:
 
Hahahaha [emoji23] fløffy muffins! Her er det fløffy også. Alt bare buler ut i alle kanter. Jeg får ta tiden til hjelp [emoji28]

MEN, et annet problem er jo puppene! De har blitt slappere nå (tommere ☹️) og den ene er 30% større enn den andre! Så puppene mine ser jo skjeve ut!! Og jeg sliter med å finne bher som passer! Ligger liksom mellom to str. Det tyter ut hud på siden og med slappe pupper så fyller de heller ikke ut cupen. Kan ikke bruke bher med spiler! Spileløs bh som er vattert funker. Noen bh merke/type dere vil anbefale?

Vanlig BH eller ammeBH?
Om det er en vanlig Bh må du kjøpe i den cupen til den store puppen, og fyll ut med en kyllingfilet i den andre ;-)
 
Vanlig BH eller ammeBH?
Om det er en vanlig Bh må du kjøpe i den cupen til den store puppen, og fyll ut med en kyllingfilet i den andre ;-)

Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] vanlig bh. Ja den «store» puppen ligger godt i cupen. Føler meg skikkelig kvinne på den siden. På den andre siden, helt tragisk! Fyller kun 60-70% av cupen. Vurderer å putte ekstra innlegg i bhen ja. Men har ikke giddet foreløpig. Kanskje når jeg begynner å jobbe.
 
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] vanlig bh. Ja den «store» puppen ligger godt i cupen. Føler meg skikkelig kvinne på den siden. På den andre siden, helt tragisk! Fyller kun 60-70% av cupen. Vurderer å putte ekstra innlegg i bhen ja. Men har ikke giddet foreløpig. Kanskje når jeg begynner å jobbe.

Den blir nok normal med tiden :) men skjønner hva du mener i forhold til at d er trøblete. Hva med å putte en ankelsokk under den minste puppen? ;-) ser d likt ut!
 
Back
Topp