Helse Norge

Tusen takk. På noen av de var det ikke oppdatert engang... Men har endret seg siden jeg sjekket for noen uker siden. Da sto det 7 uke rpå Ullevål. Nå sto det enda mer.. Huff
Var mye verre på de andre ser jeg. Er kjappe i Oslo, men veldig "samlebånd", så går unna.
Men er kjedelig med så mye ventetid.
 
For vi skal sende henvisning tirsdag neste uke og hadde da planer om Ullevål. Men er så redd det kommer til å ta måneder....
All behandling skjer på Riksen nå. Bare forsamtalen som er på Ullevål.
Jeg har hatt alle tre forsøk der. Og ventetida er lang og sirup husker jeg.
 
Hei, jeg skal også sende henvisning dit og virker som det er rundt 6-7 mnd ventetid minst. Også må syklusen passe inn, litt stengt i jula osv :)
 
Hei, jeg skal også sende henvisning dit og virker som det er rundt 6-7 mnd ventetid minst. Også må syklusen passe inn, litt stengt i jula osv :)
Nei huff a meg... Legen på sykehuset lovte meg tidligere i år at år 2020 er det året jeg skal bli gravid.. Hvorfor si sånn da når de visste de ikke skulle sende henvisning før i september
 
Nei huff a meg... Legen på sykehuset lovte meg tidligere i år at år 2020 er det året jeg skal bli gravid.. Hvorfor si sånn da når de visste de ikke skulle sende henvisning før i september

Skummelt av de å love sånn :sorry: Hvorfor har de brukt så lang tid å sende henvisning?
 
Nei huff a meg... Legen på sykehuset lovte meg tidligere i år at år 2020 er det året jeg skal bli gravid.. Hvorfor si sånn da når de visste de ikke skulle sende henvisning før i september
Er mange av oss her inne som har måtte stoppet opp behandlingen pga korona, så de som mistet sin plass er vell de som kommer først inn . Derfor lengere tid for nye som blir henvist. Og mye har stoppet opp de månedene som var helt stengt .
 
Skummelt av de å love sånn :sorry: Hvorfor har de brukt så lang tid å sende henvisning?
Vi prøvde i 1 år så kom jeg inn til legen for 1 år siden og fikk letrozol for 3 mnd. Etter det var det stopp. De ringte meg i mars og sa du kommer inn igjen til høsten og i mellomtiden skulle jeg ta blodprøver på visse dager i syklusen og mannen ta sædprøve. Det er vel det jeg får svar på neste uke pluss at legen skal sende henvisning da.
 
Det er ikke ett sted å anbefale?
Jeg hadde litt klabb og babb der. Med lite lyttende leger og for høye doser med medisiner.
Men jeg kom i mål, så jeg skal ikke klage for mye. Fikk ekstra medisiner til slutt, og litt mer hjelp på siste forsøket, så vi kom i mål til slutt, heldigvis :) Men det er mange der, og legene har dårlig tid. Tror jeg var innom over 10 forskjellige leger, så ingen faste.
Men er verdt det til slutt :)

Og der våkna jenta som er laga der :angelic:
 
Det hørtes veldig lite effektivt ut av sykehuset :eek: Kunne jo tatt blodprøvene og sædprøver samtidig som du prøvde Letrozol.
 
Det hørtes veldig lite effektivt ut av sykehuset :eek: Kunne jo tatt blodprøvene og sædprøver samtidig som du prøvde Letrozol.
Ja og de vet at alderen min(35)har noe å si. Alle damer i familien har kommet i overgangsalder rundt 37.. Så syntes ikke det har vært så bra egentlig. Og midt oppi alt så sluttet legen min og flyttet til England så fikk ny lege og hun skal jeg ikke møte engang når skal dit neste uke. Da får jeg en annen en.
 
Nei, whaat! Så håpløst! Da burde de hvert fall fått ting i gang litt før. Bra det endelig skjer noe nå da :happy:
 
Ja men om det er mange måneder før man svar på henvisning og til man kan starte så kommer det jo ikke til å skje noe før nærmere sommeren igjen da jo
Det tok lang tid fra henvisning til vi var i gang, men det var i 2016 da. Var sommerferie midt i i tillegg. Brukte ventetida til å spare opp penger. Er mye penger som skal ut på kort tid.
 
Er det noen andre som er på vei eller har sendt henvisning her da? Da mener jeg rundt denne tiden

Sendte henvisning i begynnelsen av august, skal inn til Ullevål på forsamtale i morgen. Behandlingen derimot regner jeg ikke med starter før januar/februar
 
Back
Topp