HELP!!

*~Trine~*

Gift med forumet
noen som har peiling på hcg??
fredag 5.mai1246..
mandag 8.mai 1268... idag over 1600...
Det er jo stigning, selv om verdien er meget lav... er vel gravid enda da?? hcgen måler hormonmengden i kroppen, å det er jo forskjellig fra person til person, å jeg har ingen slike hormonelle plager..  hadde jeg abortert da jeg blødde, så hadde hcg mengden fallt..

Er det noen som har vært borti dette??

Takker aller hjerteligst for svar

åj.. Veit du.. har vært i akkurat samme sko som deg, vil ikke gi deg falske forhåpninger... min hcg steg ufattelig lite , men det steg.. og det var jo håp i hengende snøre... men vi missta.. Sier ikke at det kommer til å skje med dere, men hcg'en skal fordobbles annenhver dag tror jeg det er.. så den skal være mye høyere nå...

Beklager, er ikke meningen å ikke ha troen... Det legen sa til oss var at det mest sansynlig kom til å gå under om kort tid, fordi det var noe galt med fosteret...

Håper jo selvfølgelig at jeg tar feil!!!!!!!!!!!! håper det på et sterkeste... men har jo vært igjennom akkurat det samme selv...steg ufattelig tregt.. i noen uker.. så var det over...[:(] 

Krysser alt for dere!!!!!! Gooo klem..

men saken er den at jeg har blødd, å har ikke blødd nå på flere dager... å den stiger, fremdeles etter en uke at jeg blødde.
Kan jo hende at det er noen som haaar lav hcg.. har født 2 barn før.. å jeg har aldri hadd svangerskapsplager.. kanskje det har noe med det å gjøre

veet ikke.. men så lenge det stiger, så er det jo håp...
men her har du mine stigninger...:

uke 6: hcg.683
uke 7: hcg.1550
uke 8: hcg.1940
og 3 dager senere var hcg. på 1880.. da var det over for vår del..

Men ønsker dere all lykke til!!! Ønsker ikke annet enn at den lille har det bra!!

Men prøv å gå på Google.no.. der søker du på hcg.. da skal du komme inn på en tabell.. der kan du sette inn de hcgtallene du har fått hver gang.. så ser du hva den skal være... ut fra de undersøkelsene som er gjort på en rekke gravide kvinner..

Klem

Har svart deg ang dette før på et annet forum, jeg ble jo som sagt fulgt opp med hcg rundt uke 4-5. Første dagen var det litt over 580 mens det to dager etter var over 1400. Jeg håper virkelig ikke det er noe galt hos deg, men det er som det har blitt nevnt før liten stigning...Få iallefall hjelp til å utelukke et svangersakp utenfor livmor. Da kan man nemlig oppleve liten/ingen stigning i hcg, samt menstrasjonslignende blødninger. Krysser fingre for deg iallefall!!!!

har vært til ul i dag.. dem lurte og på hvorfor jeg ikke hadde kommet tidligere.. forstod det som at det er ganske skummelt å kanskje gå med et dødt foster i seg.. viste ingen aktivitet,, skal tilbake fradag, for en siste sjekk.. må møte fastende.. dvs at d blir visst narkose på meg[:(][:'(]

Skjønner heller ikke hvorfor du ikke fikk ultralyd. Jeg prøvde å spørre om jeg kunne få en, men jeg hadde ingen annen grunn enn usikker termin, så da fikk jeg ikke. Men ved enhver medisinsk grunn (fysisk eller psykologisk) skal man ha krav på en. Syns dette vitner om slett arbeid fra legen din sin side.

Uansett ufattelig triste nyheter. Håper du klarer deg gjennom disse nærmeste dagene. Du skal i hvert fall vite at vi tenker på deg og sender alle trøsteklemmer vi kan avse.

Er du mye kvalm da? De sier jo at det beste tegnet for en sunn graviditet
er kvalmen! Er du kvalm er alt bra!!

Back
Topp