Help

Bkno4655582

Andre møte med forumet
Hei!Jeg skulle egentlig ha mensen 27april,tok en hjemmetest 28/4 den viste en svak kryss,tok en digitaltrest den 29/4 og den viste 1-2 uker gravid.30/4 var jeg hos fastlegen og tok en blodprøve(hcg).Senere samme dag rundt kl 16-17 begynte jeg å få blødninger som menstruasjonDet vil si den testen jg tok dagen før det var feil med testen ?Var inne på furst sin side og sjekket svaret på prøven og den viste <5 i nivå hva kan det bety?Tok en ny test 1 mai og den viste Ikke gravid.Noen som har opplevd det samme?Hadde ringt legevakta på lørdag og den legen jeg snakket med pr tlf han sa hjemmetestene kan vise feil resultat så det er stor sannsynlighet at du ikke er gravid men jeg er litt forvirret hvorpfr viste to test positivt jeg gåt ikke på noe medisiner bortsett fra allergi‍♀️
 
Her har du nok har en tidlig spontanabort :Heartred Når du får utslag på 1-2 uker (dvs at du egentlig e før mensen er venter) har du litt hcg i blodet, kanskje 15-20. Om det da går til grunne synker hcg, og når du målte var det under 5, som indikerer at du ikke er gravid (lengre).
 
Back
Topp