help...

muffinium

Glad i forumet
Donya hoster så bad...tror nok hun er forkjølt men hun er ikke tett i nesen eller noe..hun hadde feber inatt så hun fikk paracet.hmmm...noe som hjelper mot hoste?

Har hørt at man kan smøre en krem under føttene dems. Den heter noe sånt som "mentholium" eller noe i den dur`n. Spør på apoteket, de vet sikkert der[;)]

kjøpte hostesaft på apotek...ga henne litt nå...men den er jo bare halsbalsam og ikke noe farlig...hennes temp har vært max 38,40 .skal gi henne paracet hvis det stiger over til 38,50

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Har hørt at man kan smøre en krem under føttene dems. Den heter noe sånt som "mentholium" eller noe i den dur`n. Spør på apoteket, de vet sikkert der[;)]

Heter mentholatum og fås kjøpt på apoteket. Dette tipsa de om i forrige "Foreldre og barn".

smør mentholatum på brystet hennes...legg henne høyt med hode(bøker under bena i hodeenden på senga) frisk luft....

hev foran på senga så ovrekroppen kommer litt opp, litt sånn i "sittestilling". Det skal hjelpe på pusten..
god bedrind lille venn..

Jeg har faktisk mentholatum for jeg elsker den hehe...har alti brukt den på leppene og det gir meg sånn god og frisk følelese...skal smøre litt for Donya

Stakkars lille Donya!

*blifriskfortklemfraKian*

Back
Topp