HELP!!oppdatert!

*~Trine~*

Gift med forumet
som dere vet, så har jeg hadd blødning.. var fredag 5, og mandag 8. mai å tok sånn hcg.. det var da på henholdsvis 1246 og stigning til 1268.. er jo lite det da..
tok ny hcg i dag igjen...fikk vite at den har steget til over 1600.... den stiger da ikke om jeg ikke er gravid lengre???
er vel bare at jeg har lite slike hormoner, for jeg har ikke noen plager? er jo i utgangspungtet lav verdi.. men stiger jo? Er det noen som har vært borti dette??

Takker aller hjerteligst for svar

Skulle ikke tru den steig om du ikke var gravd nei! Men jeg kan nok dessverre ikke svare deg bedre jeg trinemor79.. Sa ikke legen din noe om det da? Eller de du fikk svaret av?

nei, sekretæren til gynekologen ante ikke.. er jo normalt at den skal ligge på 50000...
Skal til UL imårra...

kan'ke svare deg på spm ditt - men jeg kan i alle fall ønske deg lykke til!

Masse lykke til i morra da!!

Lykke til,håper alt er i orden.[;)]

kAN IKKE SVARE DEG, MEN VIL BARE ØNSKE DEG LYKKE TIL I MORGEN

Lykke til Trinemor!!! Håper`n klamrer seg fast der inne! 

Heia :)

Skulle ikke tro den steg hvis du ikke var gravid!

Vil ønske deg lykke til i morra!

Stor klem til deg

takker, takker...
har lest i mine tidligere svangerskapspapirer, står faktisk at jeg har lettblødelig portio... dvs livmorhalsen..
Har innmari hjerteklapp....gruer meg.... sukk

ja, den er ikke fin til nå.. er så stressa i kroppen.. å skal ikke til ul før klokka 3... er maaange timer til det..

Takker[;)]

Synd du må vente å lenge da!
Krysser fingrene for deg! [:D]

Ville bare ønske lykke til på ul! Krysser fingrene for at alt går bra.

Dette går så fint skal du se! [;)] Ønsker deg masse lykke til i dag, og håper du får en like herlig opplevelse i dga kl 15 som jeg gjorde i går kl 15!
Lykkestøv din vei![:D] stor klem

Jeg ønsker deg lykke til og håper at alt er bra i magen!!

Krysser fingrene for deg!!

Klem, M

Lykke til!!

tusen hjertelig takk alle sammen... rørt jeg nå..
[:'(]Er så skjelven[:'(] brrrr, helt på tuppa... glad jeg ikke skal måle puls eller blodtrykk...for det er HØYT[:@]

hei..
jeg var til ul.. han så en prikk, ikke hjerte som slo, å lurte på om jeg var så pass langt på vei som jeg trodde.
Skal komme tilbake fredag...ser han ingen livstegn da, så bærer det i svime med meg..
Regner med prognosene er lite gode, så..

Jeg hadde en spontanabort og fikk beskjed om at hcg-nivået synker veldig fort når det skjer. Men sa ikke legen noe da? Vil ikke uroe deg, men de har mål på hvor fort den bør stige. Jeg ville ringt legen igjen.

Back
Topp