HELP. 15 dager over imk!

Amilie <3

Glad i forumet
Jeg trenger litt hjelp av dere som er litt mer erfaring.
Jeg har nå gått 16 dager over imk jeg har vondt i puppene å er lett irritert å fryser mye. Her til problemet i går tok jeg er CB digital den så IKKE gravid jeg var da sist på do ca 3- 4 timer før jeg tok testen + drakk mye vann. Kan det likevell være at jeg er gravid?

Jeg skal på gynokologtime den 26 mai. Om mens ikke har kommet til da så er det nesten 2 måneder siden sist hadde siste mens 28.mars. har dere noen råd eller tips eller andre ting jeg ønsker meg Sååå veldig barn å ble veldig lei meg å sur da den viste ikke gravid. Stakkars samboeren min viste ikke hvordan han skulle trøste meg må vil jeg bare ha råd fra dere som kanskje har vært borti samme opplegg har vanelig 32 dagers syklus å har aldri opplevd dette før
 
Jeg trenger litt hjelp av dere som er litt mer erfaring.
Jeg har nå gått 16 dager over imk jeg har vondt i puppene å er lett irritert å fryser mye. Her til problemet i går tok jeg er CB digital den så IKKE gravid jeg var da sist på do ca 3- 4 timer før jeg tok testen + drakk mye vann. Kan det likevell være at jeg er gravid?

Jeg skal på gynokologtime den 26 mai. Om mens ikke har kommet til da så er det nesten 2 måneder siden sist hadde siste mens 28.mars. har dere noen råd eller tips eller andre ting jeg ønsker meg Sååå veldig barn å ble veldig lei meg å sur da den viste ikke gravid. Stakkars samboeren min viste ikke hvordan han skulle trøste meg må vil jeg bare ha råd fra dere som kanskje har vært borti samme opplegg har vanelig 32 dagers syklus å har aldri opplevd dette før
Det kan selvfølgelig være at du er gravid. Det vet bare kroppen din. Så blir godt å få sjekket ho gyn om ikke mensen har dukket opp til da.
Ellers så hørtes dette veldig kjent ut. Jeg opplevde det samme da jeg var ny som prøver. Hadde sykluser mellom 28-31 dager. Men så var det en gang at jeg gikk 45 dager, null mens, og tester var negativ. Så bestilte meg en legetime. Fikk til svar der også at det var nok ingenting. Og ganske riktig dagen etter kom tanta.. :( har skjedd et par ganger etter det også, at syklus har gått over 40 dager, og nesten 50 noen ganger. Tror i mitt tilfelle at ønsket er så høyt at jeg klusser til min egen syklus. :banghead:
Men håper dette ikke er tilfellet hos deg! Og at du får to fine streker på mer konsentrert urin :)
 
Det samme skjedde med meg i 2018 etter 2 år med prøving. Siste mens var i juli og neste kom ikke før i slutten av september (Vanlig syklus 28 dager). Jeg mistenkte at jeg hadde en kjemisk da jeg hadde 1 dags spotting 2 uker etter mens i juli. Det skjedde ikke noe mer, og i slutten av september var vi på utredning og da kunne hun si at jeg hadde EL akkurat når jeg var på undersøkelsen, vi dro hjem og hadde sex, dagen etterpå kom mens :eek: det var muligens bare kroppen som rotet. Etter det var syklus som vanlig inntil jeg ble gravid i november 2019.
 
Back
Topp