helooooo!!

nettemor

Forumet er livet
Hvor er dere alle sammen da? nå er det jo ekstremt lite liv her om dagen?

Kanskje dere har tatt ferie[:D][:D]

er her eg.... men blir alltid kun korte turer innom.... er liksom så masse som skal gjerast om kvelden! Og så skal vi ha litt tid til å slumre forran tv-en også....

Jeg er her akkurat nå i kveld, men er lenge siden jeg har vært her...
[:)]

Er her jeg da [:)]

Pleier å være her på kvelden. Hver dag eller annen hver dag eller no'[:D]
..må liksom få med meg hva som skjer[;)]

Jeg er her jeg i hvertfall [:)] Blir ikke ferie på oss i år. Vi skal begynne å  bygge hus nå så da går alle tid med til det. Så jeg er her inne jevnt og trutt. 

God morgen [:)]

Eg e som regel innom flere ganger om dagen.....men no skal eg vaska hus[:'(], så no blir eg vekke ei stund [:)][:)]

Er innom her så og si hver dag jeg også..

Heisann. Jeg er her faktisk stort sett hver dag..........men må innrømme det er kun de siste dagene jeg såvidt har skrevet noe. Skal prøve å bli litt flinkere til det da [;)]

jeg er no inne opp til flere ganger daglig[:D] men er ikke allti jeg gidder å skrive noe, for jonas har gulpet på tastaturet[8D] så jeg må skrive med skjermtastatur[:'(]

Hi hi det var jo en del mennesker her gitt!! så koselig da[:D]

ORIGINAL: 87alenemamma

jeg er no inne opp til flere ganger daglig[:D] men er ikke allti jeg gidder å skrive noe, for jonas har gulpet på tastaturet[8D] så jeg må skrive med skjermtastatur[:'(]

oiii da[8|][8|]

jeg er stortsett her hver dag[:D]

Titter innom hver dag, men er så lite liv her så jeg er mest på generelt!

jeg er her stort sett hver dag i  fra åtte ni tia å utover ei stund..,men det er skjelden det er noen andre her ja[;)]

Back
Topp