Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan står det til med dere...?
Er formen ok el ligger dere rett ut...?
Her er formen veldig opp og ned.
Har vert med fysioterapeut å fått vite at bekkenløsning var ett faktum her i gården:(
Men lar ikke det stoppe meg...:)
Her er formen god, men jeg er sliten... jeg jobber 100% og har 2 barn fra før og en mann som jobber skift + dårlig søvn om nettene... gleder meg til jeg får energien tilbake! og gleder meg til sommeren :D
men vær forsiktig med bekkenløsningen og husk å ta deg tid til å slappe av! jeg oversåg bekkenløsningen jeg fikk med forrige og det endte med at jeg ikke klarte å gå i det hele tatt når jeg hadde sittet en stund.. og jeg gikk mye på krykker på slutten.. hadde jeg tatt det med ro når det begynte å gi tegn til bekkenløsning så hadde det sikkert ikke godt så langt!
tror kanskje du må la bekkenløsning stoppe deg litt..selv om jeg vet at det er vanskelig :)
Heisann! Kjipt med bekkenløsning da :/ Fikk også vite at det var ett faktum, men har ikke stoore problemer enda hvertfall. Så håper det holder seg sånn =)
Ellers er formen ok. Jobber kunn to dager i uken nå. Det er akkuratt perfekt for meg virker det som. Får kommeg meg ut og lekt me barna og møte andre voksne. I tillegg får jeg mer enn god tid på å komme meg til neste arbeidsdag. For ja, har litt bekkensmerter på slutten av dagen, er til tider småkvalm og noen dager er jeg døøøøød fordi jeg er så trøtt. Men utrolig hva en får til om en gidder å ha litt vilje :P
Her går det sånn passe. Er veldig plaget med hodepine og har lite energi. Jobber fortsatt 100% og har ei lita tulle som krever en del oppmerksomhet. Men jeg koser meg også da. Koselig med en liten spire i magen synes jeg. :-)
Formen her er forsovidt veldig fin men bekkenet er et problem her, jobber50% og det går sånn greit nok, er sliten når jeg kommer hjem da og klarer knapt å gå mer etter å ha gått frem og tilbake til jobb og vert på jobb i en 4 timer... Har fått invilget basengtrening men må vente til di er ferdig med å pusse opp basenget... Håper bare det blir snart:)
ja du må passe på bekkenet ditt! :) her er formen ganske så grei, fremdeles uggen til tider og trøtt ennå, men det er blitt en vane no :P kjenner bekkenet er der,men det holder seg i ro ennå, håper det varer!!!