Nå har jeg ikke vært her på noen uker tror jeg.. Men prøver å holde meg oppdatert på FB.. Har de to siste ukene vært i arbeid igjen... noe som jeg synes er veldig rart.. men er så heldig og får 1 time betalt ammetid hver dag, så dagene mine er heldigvis litt korte foreløbig.. Så denne ordningen skal jeg ha frem til Lucas er ett år i august :-) Kjenner jeg ikke er heeeeeeeelt klar for lange arbeidsdager enda.. Så jeg sniker meg på jobb 0700 og hjemme i 14.00 tiden, så går bare glipp av morningen med han..
Skal si det egentlig var godt å begynne i arbeid igjen, men føler jo samtidig jeg går glipp av ALT hjemme, men er så kjekt å se at Lucas er blitt skikkelig Pappagutt.. Sier nesten ikke Mamma lenger en gang heller
Men Pappan har lært han å si Takk og Bade nå disse to ukene, så da er de tilgitt begge to..
Må bare si til dere som fremdeles er i permisjon, at det er bare til å nyte tiden, plutselig er det voksenlivet igjen,
Det var vel det fra meg,, Håper alle har en fantastisk lørdagskveld og ikke minst en videre glitrende helg
Må bare si til dere som fremdeles er i permisjon, at det er bare til å nyte tiden, plutselig er det voksenlivet igjen,
Det var vel det fra meg,, Håper alle har en fantastisk lørdagskveld og ikke minst en videre glitrende helg