Hellu girls :-)

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Nå har jeg ikke vært her på noen uker tror jeg.. Men prøver å holde meg oppdatert på FB.. Har de to siste ukene vært i arbeid igjen... noe som jeg synes er veldig rart.. men er så heldig og får 1 time betalt ammetid hver dag, så dagene mine er heldigvis litt korte foreløbig.. Så denne ordningen skal jeg ha frem til Lucas er ett år i august :-) Kjenner jeg ikke er heeeeeeeelt klar for lange arbeidsdager enda.. Så jeg sniker meg på jobb 0700 og hjemme i 14.00 tiden, så går bare glipp av morningen med han.. Skal si det egentlig var godt å begynne i arbeid igjen, men føler jo samtidig jeg går glipp av ALT hjemme, men er så kjekt å se at Lucas er blitt skikkelig Pappagutt.. Sier nesten ikke Mamma lenger en gang heller Men Pappan har lært han å si Takk og Bade nå disse to ukene, så da er de tilgitt begge to..

Må bare si til dere som fremdeles er i permisjon, at det er bare til å nyte tiden, plutselig er det voksenlivet igjen,

Det var vel det fra meg,, Håper alle har en fantastisk lørdagskveld og ikke minst en videre glitrende helg

Hei:) Ja det er spesielt å begynne i jobb etter permisjon, men godt du kan benytte deg av ammetid..det hjelper litt:) Jeg begynner i jobb igjen 1 august, da er det pappa sin tid noen uker, det blir godt for dem! Fint at gutta dine koser seg hjemme:) Må si jeg gruer meg masse til jobb igjen, men går nok bra..har vært gjennom det før! Så JA man må nyte tiden hjemme med de små..går så alt for fort!!! God søndag til deg og dine:)

Godt du stikke innom her også innimellom :)
Er jo ikke just får mange her lengre.. :(

Godt med litt tilvenning av jobb.
Jeg har ikke barnehage plass, så måtte si opp min for å søke om dagpenger..
Så nyyter tiden hjemme med snuppa..
Men går uten lønn fra mai-august.. Så bli en stram sommer gitt..

KlemKlem :)

Hei! Koselig at du tar turen innom her og da=)
Deilig at du hvertfall kan ta litt korte dager nå i begynnelsen, gruuuuer meg selv veldig til jeg skal begynne å jobbe men man blir vel vant til d å etterhvert.
Så kjempeflink Lucas er som kan si så mange ord a! Jessica sier ikke noe enda hun...
Kan tenke meg guttene koser seg veldig hjemme om dagen da=)

I helgen har vi forresten vært i Ullared,hadde barnevakt så vi leide hytte med to vennepar og dro på skikkelig harrytur med handling og litt fest=) Deilig å være hjemme hos lille gullet igjen nå!

Back
Topp