Hellstrøm rydder opp hjemme!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Snakker om tragisk familie! Fly på butikken 3 ganger om dagen for å handle inn til en middag! Og likevel får ikke sønnen mat før han må løpe på trening/kamp!

Så travelt skal aldri vi få det her hjemme!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Hehe, nei. Ikke her heller. V hari allerede etablert gode rutiner når det gjelder mat og innhandling. Vi lager ukemeny hver søndag, og handler alt vi trenger for hele uken på mandager, kjempe greit :)

Oi det hørtes IKKE bra ut!

her blir jeg irritert vis jeg må på butikken 2 ganger i løpet av en dag

Glad vi har en litt mer organisert hverdag. Storhandel på mandag, og resten av uka bruker vi det vi har i skapene. Mye billigere også enn å fly på butikken flere ganger om dagen.

Ja, det var jo helt håpløst. De skulle ha pasta til middag, men når de kom på butikken fant de ut at de ikke hadde tid til å koke pasta. Så da kjøpte de pølser og engangsgrill - SOM DE SATTE PÅ GASSGRILLEN!! Men det endte med at de måtte steke pølsene i stekepanna og sønnen fikk med seg ei pølse i brød i bilen til kamp :eek:

Her lager vi også middagsliste for hele uka på lørdag og handler på lørdag. Og det er jeg glad for. Denne uka her har vi ikke fått planlagt og handla, så det er litt mer styr og planlegging fra dag til dag nå.

Handler kun inn fredager her..Skriver opp middagsplan og liste på annet som vi trenger. Har også en egen matkonto som vi setter inn penger hver mnd, som kun skal brukes på mat og dagligvarer. Fungerer fint:)

Her har vi begynt å handle enten hver uke eller hver fjortene dag, og det sparer vi masse penger på. Vi var fæl til å handle hver dag før, og det ble dyrt og tidkrevende.

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Ja, det var jo helt håpløst. De skulle ha pasta til middag, men når de kom på butikken fant de ut at de ikke hadde tid til å koke pasta. Så da kjøpte de pølser og engangsgrill - SOM DE SATTE PÅ GASSGRILLEN!! Men det endte med at de måtte steke pølsene i stekepanna og sønnen fikk med seg ei pølse i brød i bilen til kamp :eek:

Her lager vi også middagsliste for hele uka på lørdag og handler på lørdag. Og det er jeg glad for. Denne uka her har vi ikke fått planlagt og handla, så det er litt mer styr og planlegging fra dag til dag nå.
WHAT!!!! Er du sikker på at den familien var helt klok???
Uansett så burde man jo planlegge middagen i forhold til hva man har tid til da!

WHAT!!!! Er du sikker på at den familien var helt klok???
Uansett så burde man jo planlegge middagen i forhold til hva man har tid til da!
tr
Det var helt sprøtt å se på. Og når Hellstrøm ga dem en time på å lage mat av råvarene de hadde i hus fløy de rundt som huggærne høner og fikk fortsatt ikke mat på bordet når timen var gått..

Men de kom seg da, så når han var på besøk noen uker etterpå så var det hjemmelaget middag på bordet 7 dager i uka.

Men det som tok kaka var jo at fruen i huset hadde fri en dag i uka for å ikke ha det så hektisk i hverdagen o_O

:eek: Hadde ikke tid til å koke spagetti?? :eek: For det tar jo sånn ca 10 minutter hvis du kjøper den snarkokte!! En engangsgrill derimot skal brenne i 20 min før du i det hele tatt kan bruke den!! Også oppå gassgrillen??? o_O
Mangla det litt på intelligensen i den familien der eller?? :confused:

:eek: Hadde ikke tid til å koke spagetti?? :eek: For det tar jo sånn ca 10 minutter hvis du kjøper den snarkokte!! En engangsgrill derimot skal brenne i 20 min før du i det hele tatt kan bruke den!! Også oppå gassgrillen??? o_O
Mangla det litt på intelligensen i den familien der eller?? :confused:

Haha, ja de hadde det så travelt. Og de presterte å si når de tente på engangsgrillen at det kunne hende de måtte ty til stekepanna :confused:
Hvorfor ikke steke pølsene med en gang da liksom?
De hadde rett og slett kjørt seg fast i et dårlig mønster som de ikke kom seg ut av..

Men det virka ikke spesielt intelligent nei..

Haha, ja de hadde det så travelt. Og de presterte å si når de tente på engangsgrillen at det kunne hende de måtte ty til stekepanna :confused:
Hvorfor ikke steke pølsene med en gang da liksom?
De hadde rett og slett kjørt seg fast i et dårlig mønster som de ikke kom seg ut av..

Men det virka ikke spesielt intelligent nei..

Nei, hørtes igrunn ut som det mangla noe der... :p

Back
Topp