Hellow beibs! Middag idag?

Glapia.

Gift med forumet
Her blir det som vaaaaaanlig fisk... kristian er på jobb....[:D][:)][8D][&:][>:]

Kasper og meg koser oss med sjokkis nå da, så blir senere...
[:D][:D][:)][:)]

Kjøttdeig og pasta [:D]

her blir det kjøttdeig, salat paprika agurk tomat mais ost u name it  med pitabrød :-P så får jeg 2 middagsgjester :-D

[hr]

I morgen gleder jeg meg veeeeeeeeeeeeeeeldig til middag, da skal  mor lage Wokken sin.. Lenge siden jeg har brukt wokk panna nå.. favorittene er Kylling med nudler, brokkoli, sopp, gulrøtter litt løk, sukkererter og paprika.. så kjøper jeg ønkle bens sin sweet and sour saus.. knallgod .. Føler jeg har mangel på jern for tia, så skal bli masse <3 BROKKOLI <3 fremover ..  

kyllingfilet, sopp, paprika, brokkoli i fløtesaus

Fiskegryte og poteter.
...og sjokoladekake til dessert[:D][8D][:D]

Spaghetti, snuppa sin livrett [:D]

pølse med brød ;) sambo`n er på jobb

Risengrynsgrøt her[;)] Så skal jeg lage og fryse ned fruktpuré til minsten, begynne med smaksprøver snart[:)]

Her blir det biff, fløtegratinerte poteter og bearnece saus.[:)] Sambo er ikke glad i fersk grønnskassuppe, men det blir det til middag imorgen. [8D]

hjemmelaget hamburger [:)]

Kylling, pasta og salat...

koldtbord rester [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pixiee

her blir det kjøttdeig, salat paprika agurk tomat mais ost u name it  med pitabrød :-P så får jeg 2 middagsgjester :-D

[hr]

I morgen gleder jeg meg veeeeeeeeeeeeeeeldig til middag, da skal  mor lage Wokken sin.. Lenge siden jeg har brukt wokk panna nå.. favorittene er Kylling med nudler, brokkoli, sopp, gulrøtter litt løk, sukkererter og paprika.. så kjøper jeg ønkle bens sin sweet and sour saus.. knallgod .. Føler jeg har mangel på jern for tia, så skal bli masse <3 BROKKOLI <3 fremover ..  

HELLO!!! samme her... Elsker wok.. for jeg er super glad i grønnsaker.. og kylling..MMMMMMMMM, nå MÅ jeg lage det i morgen[:D]

hjemmelaga lasagne fra i går!!mmmmm

Back
Topp