Hellooooo

Tina pusen

Gift med forumet
KVALMEN!!!!!!!

5 uker i dag, å kvalmen har meldt sin ankomst for fullt :(

Gjorde det samme når jeg var gravid med velsa, men da ga den seg i uke 10. HELDIGVIS!

Spent på hvor lenge det varer denne gangen,
Men jeg er jo gla til, er jo bare posetivt det, for da er alt som det skal :)

:-) Hihi, trodde aldri jeg skulle ønske kvalme velkommen.. Men gjorde det jeg òg.. Selvom det bare var helt vagt. :-) hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, hadde jeg nok bare avfeid det! :-))

hehe, ikke sant. denne her er ekstrm å plaaagsom..

Brakk meg skikkelig når jeg lukta at jentungen hadde gjort sitt fornødende i bleia :P

Men kasta opp bare 1 gang, så det er jo bra :P

Kvalmen er grei den, er jo posetivt :D men den kan forsvinne igjen etter hvert syns jeg ;)

Da er vi flere som synes det er godt kvalmen har meldt seg selv om det er ubehagelig! Håper den gir seg etter noen uker og at jeg slipper altfor mange runder m oppkast :/

Alveskatt skrev:
Da er vi flere som synes det er godt kvalmen har meldt seg selv om det er ubehagelig! Håper den gir seg etter noen uker og at jeg slipper altfor mange runder m oppkast :/

Huff ja.

Får krysse fingre for max et par uker ;)

Sist var jeg ikke kvalm, kun sensitiv for lukter. Aner ikke om det er svangerskapskvalme som har meldt sin ankomst eller bare at jeg begynner å bi dårlig, men i ettermiddag/kveld har jeg vært uggen i formen og det er kun mat som har fått kvalmen til å forsvinne... Det tyder ikke bra for kiloene.....

Back
Topp