hello

Tammy87

Betatt av forumet
hei
vet ike om dere husker meg,men for en stund til bake( ca 10mnd) så prøvde jeg og min sambo å få barn,men det viste seg at jeg hadde polypp i livmora mi..d\vi hadde prøvd i 1 år,uten at noe hadde skjedd..fint at jeg fikk sjekka meg \..nå skal vi vente litt og prøve snart igjen..;)
kansje blir gravid løpet av 2010;) vi får se

takk tak[:D]

Nå er det ikke alt jeg rekker å føge med på her inne og er neppe av de ivrigste her, så jeg kan ikke si jeg husker deg. Men jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til[;)]

Masse lykke til[:D]

hehe ;) tusen takk jenter..men det viser seg at han ville prøve når jeg har tjent inn mamma perm,siden jeg har fått meg nesten fast jobb(er under prøve tid enneå) så fra å prøve vær dag i 1 år,og ikke prøve mer,,rart,trist og vondt..men men gir ikke opp..prøver snart igjen og;) vi har sex uten form for beskytelse ,men han hopper av i svingen..håper de svømerne er flinke hehe..men må det komme for jenta vær gang el?sliter veldig med det![:@]

klemz[:)]

ORIGINAL: tipp

Masse lykke til[:D]

ORIGINAL: mimm87

hehe ;) tusen takk jenter..men det viser seg at han ville prøve når jeg har tjent inn mamma perm,siden jeg har fått meg nesten fast jobb(er under prøve tid enneå) så fra å prøve vær dag i 1 år,og ikke prøve mer,,rart,trist og vondt..men men gir ikke opp..prøver snart igjen og;) vi har sex uten form for beskytelse ,men han hopper av i svingen..håper de svømerne er flinke hehe..men må det komme for jenta vær gang el?sliter veldig med det![:@]

trenger vel ikke komme for jenta i det hele tatt[8|][8|]

ORIGINAL: 3_barnsmor

ORIGINAL: mimm87

trenger vel ikke komme for jenta i det hele tatt[8|][8|]

Nei.. Orgasme har ikke noe med det å gjøre.. Sliter du med så hjelp til selv[;)] Finns masse hjelpe midler..

Back
Topp