hello pamela :P

Caymaz

Forelsket i forumet
Jeg har fått så store pupper at det er ikke til å tro.
Føler meg litt pamela andersson....sånn i forhold til hva jeg var :P
mannen synes jo det er helt ok, men det er ikke mye han får klå for å si det sånn....de er ømme og vonde :P

måtte bare dele....har helt sikkert gått opp flere størrelser i BH..bruker bare trenings bh akkurat nå :P

Hihi... Er vist akkurat slik det skal være:p Her har jeg selv gått opp over en hel cup str:) Å mannen min er stor fornøyd:)

hehe ja...mannfolk altså :P

AudiMamma skrev:
Hihi... Er vist akkurat slik det skal være:p Her har jeg selv gått opp over en hel cup str:) Å mannen min er stor fornøyd:)

Me too!! ;-)

Hehe... Gikk opp tre størrelser sist jeg :) De har ikke begynt å vokse ennå her, men det gjorde de ikke før siste halvdel sist også :)

Ano.Ny.M skrev:
Send gjerne litt Pamela over til meg, for her er det nesten ingenting :p

samma her :p

her er en annen sang man kan synge akkurat nå ; my boobs, my boobs, my boobs are OK..
Haha, samboern er storfornøyd.. mens jeg selv synes det nesten ser litt skummelt ut..jeg har en helt normal B/C-cup til vanlig, men merker at de har blitt noget fyldigere, ja.. bruker fremdeles samme BH`er som til vanlig, men det er helt klart mer "fyll" i den nå.. samboeren som forøvrig er meget fornøyd til vanlig er nok veldig fornøyd med forandringen.. Selv bruker jeg sportsbh x 2 når jeg rir, trener og spiller basket, så puppene ligger "klistret" inn mot brystet, men det gjør det jo forsåvidt til vanlig også. HATER at de så mye som beveger seg når jeg trener ;)

he he tenker mannfolka koser seg ja

Her har det også vært forandringer, også heeer til sambo's store glede. :)

..den tanken har egentlig ikke slått meg særlig før jeg leste dette.. Jeg vet jo at de også skal vokse, men 3 størrelser tror jeg kan bli mye for min del. Kommer i såfall til å se ut som den melkekua! Holder meg fortsatt til den vanlige 80D (ikke akkurat flat fra før nei..), men merker jo forsåvidt at den kanskje er litt mer fylt enn før. Hjelp. Dette blir interessant;)

Jeg har ikke hatt noe ømhet i puppene denne gangen.... Det er  egentlig litt rart... De blir vel pamela-size rett etter fødsel vil jeg tro!

Tweak skrev:
Jeg har ikke hatt noe ømhet i puppene denne gangen.... Det er  egentlig litt rart... De blir vel pamela-size rett etter fødsel vil jeg tro!

hihihi:)
Når jeg fikk lilla gikk jeg fra en god C75 til en gedigen e75+ for å si det slikt. Det var Pamela pupper det, spes rett før spise tid...;)

Back
Topp