Hello maserier..

marne_katt

Glad i forumet
Er 36 uker i morgen, og i kveld har kynnerne blitt til maserier. Slitsomme greier da d er vanskelig å sovne..
Skal sies at jeg er av den bekymrede typen, men jeg har to barn fra før som ligger og sover og derfor velger jeg å ikke bli "hysterisk" og ringe føden.

Merker på kropp og tanker at d nærmer seg nå! Flere med maserier?

Aner ikke :P for jeg vet ikke hvordan det kjennes ut.
Har siste to dagene hatt vondt i "høna" som kommer samtidig med kynnere. Får 4-5 med jevnemellomrom før det stopper opp. Og de er ganske vonde også. Er det masrier?

Aner ikke :P for jeg vet ikke hvordan det kjennes ut.
Har siste to dagene hatt vondt i "høna" som kommer samtidig med kynnere. Får 4-5 med jevnemellomrom før det stopper opp. Og de er ganske vonde også. Er det masrier?
Jeg får vondt i hufsa og halebeinet. Trykker skikkelig til tider og da må jeg bare opp å gå. Skjer selvfølgelig bare om natten når jeg sover godt, så det vekker meg kan du mildt sagt si:p Men, har ikke på hva det er. Tenkt modning, jeg:o

Hatt maserier siden uke 30, skikkelig slitsomt:( Hos meg er maserier kynnere med mensmurring samtidig- type milde milde rier som absolutt ikke gjør noe annet enn at jeg blir fryktelig trøtt! Hatt dette med de andre også, allikevel skal det sies at når min første skikkelige rie har kommet tidligere, så har jeg kjent forskjell på det og på maseriene. Så jeg er ikke bekymret.

Ja maserier er på en måte kynnerne, bare at de er vonde. Men ikke så vonde som ekte rier, og ikke regelmessige. Bare slitsomme, men også nødvendige. :) Ikke alle som får d eller merker noe til d. Med min første kom ikke disse før rett før de ekte riene. Typ samme dag.

Ja maserier er på en måte kynnerne, bare at de er vonde. Men ikke så vonde som ekte rier, og ikke regelmessige. Bare slitsomme, men også nødvendige. :) Ikke alle som får d eller merker noe til d. Med min første kom ikke disse før rett før de ekte riene. Typ samme dag.

Dette er mitt 5.svangerskap og jeg begynte og merke at kynnerne endret karakter før uke 28. Og nå er de veldig hyppige samme hva jeg gjør, og jeg er 34+2. Drømmer om at jeg med tiden vil finne ut at dette har modnet meg og ikke bare gjort meg ufattelig sliten :o men med min flaks så tviler jeg fælt :( Jeg har gått over termin med alle mine, 2-4-15-7 dager. Blir vell det samme denne gang :p

Back
Topp