cassie og leanna mam
Gift med forumet
jeg har som dere sikert har fått med dere begynt på skolen,tar opp to fag norsk og mate. føler det hele er litt overveldene..og tenkte her om dagen om e ikke bare skule gi opp..men siden jeg ikke er den som gir meg så lett fant jeg ut at jeg bare måte senke krava til meg selv..og tar tid og komme inn i studie rutiner..føler jeg ikke har tid til ana en lekser,hus og barn og håndbal trening med cassandra. :-) men sosialt liv får e ha etter eksamen:-P hehe.. er sliten men har alika vel energi. er godt og gjøre noe ana to dager i uka (skole)nye innpulser..
leanna trives i barnehagen og løper inn påmoran og gjør mye ramp og sjarmerer alle runt seg. ho er en husmor(går me feie bret å klut ofte)ryder og "kjefter" på daddan når ho ikke ryder.
er i kke mye språk enda men ho gjør seg forstår og har god ord forstårelse og barnehagen sier det er vanlig.ho e flink tilbevegelsene i sang leker
cassandra har blomstra på skolen og har vokst mye på dettte åre:-)
elsker di to jentene over alt
guben har begynt å ta litt mere ansvar men fortsat en lang vei i gjenn enda..hehe..men fornøyd så langt.han har ungene i to dagene e e på skolen,gjør lekser med cassie og begynt å skjønne at rutiner e viktig.e stoler mere på han en e gjorde for han vist at jeg kan..men han må lære seg og hjelpe til mere i huse å stå opp me barna om moran..jeg har vært litt for snil me han...blit en strenger kone nå og jeg forlanger mere av han..selom sterke protester..
leanna trives i barnehagen og løper inn påmoran og gjør mye ramp og sjarmerer alle runt seg. ho er en husmor(går me feie bret å klut ofte)ryder og "kjefter" på daddan når ho ikke ryder.
er i kke mye språk enda men ho gjør seg forstår og har god ord forstårelse og barnehagen sier det er vanlig.ho e flink tilbevegelsene i sang leker
cassandra har blomstra på skolen og har vokst mye på dettte åre:-)
elsker di to jentene over alt
guben har begynt å ta litt mere ansvar men fortsat en lang vei i gjenn enda..hehe..men fornøyd så langt.han har ungene i to dagene e e på skolen,gjør lekser med cassie og begynt å skjønne at rutiner e viktig.e stoler mere på han en e gjorde for han vist at jeg kan..men han må lære seg og hjelpe til mere i huse å stå opp me barna om moran..jeg har vært litt for snil me han...blit en strenger kone nå og jeg forlanger mere av han..selom sterke protester..