Hello Kitty lue

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Måtte jo bare hekle en Hello Kitty lue til 3-åringen, og gjett om hun ble fornøyd

så finn
hvor mye skulle du hatt for å lage en slik lue?

Oi, vet ikke helt om jeg tør å lage til andre, hva om den ikke blir fin nok eller ikke passer? emoticon

Men hvis du ville ha en, tar det bare et par-tre kvelder å lage, så det er ikke store arbeidet for meg...

Løvesnuppa skrev:
Oi, vet ikke helt om jeg tør å lage til andre, hva om den ikke blir fin nok eller ikke passer? emoticon

Men hvis du ville ha en, tar det bare et par-tre kvelder å lage, så det er ikke store arbeidet for meg...

synnes den ble kjempe finn den du hadde laget jeg da
Kan jo ta mål av hodeomkretsen så har du et tall å gå etter
Har ei som elsker hello kitty

bondekone skrev:

Løvesnuppa skrev:

Den er grei! Ta et mål du, så skal jeg hekle. Jeg antar at det er til jenta i tickeren din, så da må jeg nok bruke den største størrelsen i mønsteret. Jeg kan også bruke en litt større heklekrok enn til den første luen, så blir den ikke så stram (denne ble kanskje litt for fast i fisken). Jeg kan sende deg en pm når den er ferdig.

Løvesnuppa skrev:

bondekone skrev:

Løvesnuppa skrev:

Den er grei! Ta et mål du, så skal jeg hekle. Jeg antar at det er til jenta i tickeren din, så da må jeg nok bruke den største størrelsen i mønsteret. Jeg kan også bruke en litt større heklekrok enn til den første luen, så blir den ikke så stram (denne ble kanskje litt for fast i fisken). Jeg kan sende deg en pm når den er ferdig.

kjempe flott
ska ta mål i morgen når ho kommer hjem fra barnehagen, ho sover hos svigers så ser ho ikke før i morgen ettermiddag

49.5cm

Wow, så stilig :D

Back
Topp