Tove_84 Gift med forumet 14 Mai 2010 #1 I dag har jeg laget hello kitty kake til Malene sin bursdag:D
Lene040707 Elsker forumet 14 Mai 2010 #2 kjempeflott! Er det mmf eller hvit marsipan du har brukt? Tenker Malene blir kjempeglad når hun ser kaka!
kjempeflott! Er det mmf eller hvit marsipan du har brukt? Tenker Malene blir kjempeglad når hun ser kaka!
Tove_84 Gift med forumet 14 Mai 2010 #4 Brukte mmf. Malene var med å laget den, hun var helt i 100. Gleder seg til å ha bursdagsbesøk med hello kitty kake nå[:)]
Brukte mmf. Malene var med å laget den, hun var helt i 100. Gleder seg til å ha bursdagsbesøk med hello kitty kake nå[:)]
Trønderpia * SAS * Elsker forumet 14 Mai 2010 #7 29.mai braker det løs hos oss og denne skal vi prøve !!!! Anbefaler du og lage den en dag før selskapet?
29.mai braker det løs hos oss og denne skal vi prøve !!!! Anbefaler du og lage den en dag før selskapet?
Tove_84 Gift med forumet 14 Mai 2010 #8 Lagde den i dag for vi har ikke tid til å gjøre det ellers. Tok litt tid, men har du tid så kan du sikkert fint lage den samme dagen[:)]
Lagde den i dag for vi har ikke tid til å gjøre det ellers. Tok litt tid, men har du tid så kan du sikkert fint lage den samme dagen[:)]
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 19 Mai 2010 #10 Den var kjempe fin! Men "grønne" meg må jo spørre, hva er mmf?
Smiley80 Forumet er livet 20 Mai 2010 #12 ORIGINAL: Godemine Den var kjempe fin! Men "grønne" meg må jo spørre, hva er mmf? Det er marshmallowsfondant (kan brukes istedenfor marsipan)
ORIGINAL: Godemine Den var kjempe fin! Men "grønne" meg må jo spørre, hva er mmf? Det er marshmallowsfondant (kan brukes istedenfor marsipan)