hello kitty kake*BILDE*

stoltmortil4

Gift med forumet
snuppa mi feira 6års dag idag,og fikk overraskelse:
en hello kitty kake!! gjett om ho var fornøyd[:)]

det er sjokolade kake med smørkrem og mmf over[:)] kjempe god[;)]
må legge til at det er første gangen jeg lager noe sånt!!!!*stolt*

Den var skikkelig fin... Kanskje en sånn jeg må prøve å lage til snuppas 5 års dag[:D]

Skikkelig fin[:)]

Hva er mmf?? [8|]

ORIGINAL: Zera

Hva er mmf?? [8|]

det er marsmellowsfondant- det hvite trekket er laget av smeltet marsmellows m melis,også farga jeg et lite stykke av det til sløyfa[:)]

ORIGINAL: *Isaya*

Så fin [:D]

ORIGINAL: stoltmortil4

Hva er mmf?? [8|]

det er marsmellowsfondant- det hvite trekket er laget av smeltet marsmellows m melis,også farga jeg et lite stykke av det til sløyfa[:)]

aha[:)]
lager man det selv eller?? sikkert dumt spørsmål, men har ikke hørt om det før[:)]

ORIGINAL: stoltmortil4

Hva er mmf?? [8|]

aha[:)]
lager man det selv eller?? sikkert dumt spørsmål, men har ikke hørt om det før[:)]

ja er kjempe lett å lage,og tar ikke lang tid.
her er oppskriften!!

200 gram Marshmallows
2 ss vann
2 ss matfett

ca. 500 gram melis

Ha vann og marshmallows i en stor bolle og sett det i mikron ca 1.5 - 2 min til det puffer opp.
Ta det ut og ha matfettet (og farge hvis man ønsker det) og rør godt .
Ha i melisen litt av gangen og rør godt.
hell det ut på et bake underlag og kna inn resten av melisen og den er ferdig til bruk.Man kan kna inn farge nå også,om man skal ha flere forskjellige farger.

Denne mengden passer til en normalt stor kake og litt blomster.

Den var blitt kjempe fin[:D] Bra du fikk det til[;)]

aaaaaaaaaaaaah tusen takk for hyggelige ord!! er fryktelig stolt sjøl,er første gangen jeg har gitt emg ut på no sånt,og ALLE skrøyt så av kaka mi hihi[:)]

Back
Topp