Hello Kitty bursdag og gutt i besøk

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Er det greit? :p

Jentungen skal ha Hallo Kitty bursdag, og jeg har bestilt stash til dette. Det blir en skikkelig rosa og jentete fest. :p

Men nå har hun begynt og nevne en gutt hun vil invitere også. Han er 4-5 år.

Er det greit med Hello Kitty tema da? Eller hva gjør jeg? :p
(Rosa duk, hello kitty fat, glass, blåser, ensfargede blå servietter, rosa, blå og grønne ballonger, ensfargede hatter i blå, rosa, gul)

He he, alt du bekymrer deg over!
Tror neppe han reagerer, det er jo ei jente som har bursdag og jenter liker gjerne den der katta. Hadde det vært hans egen bursdag så hadde han nok blitt temmelig lei seg, he he.

Tweak skrev:
He he, alt du bekymrer deg over!
Tror neppe han reagerer, det er jo ei jente som har bursdag og jenter liker gjerne den der katta. Hadde det vært hans egen bursdag så hadde han nok blitt temmelig lei seg, he he.

haha :D Jeg vet! Er det rart jeg blir sliten? :p

Guttungen min elsker hello kitty, så det går sikkert greit :p
Eller så er det bare han som er rar, hehe.

Det er en jente som fyller år, så da er det gjerne litt rosa. Vi var nettopp i bursdag hos en gutt som hadde alt i blått og fotballtema. Tror faktisk det var fler jenter enn gutter der, sånn totalt sett. Og tantebarnet mitt hadde bare minni mus og prinsessestæsj i sin fireårsdag, men hadde invitert hele avdelingen i barnehagen og det var både gutter og jenter (ca 20 unger). Tror ikke han kommer til å tenke på det engang. 

Back
Topp