Hello girls!

BambinoLukas

Gift med forumet

Gratulerer!!  

Så koselig!! [:D] Åssen er formen din? Og når er termin?

ORIGINAL: FjerneErna

Gratulerer!!  

Så koselig!! [:D] Åssen er formen din? Og når er termin?

Sign..
Du er jo like bak meg jo [:)]

Håper formen din er bra[:)]

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.....
Hopper opp og ned i sofaen mens jeg jubler!!!!
Herlighet for en vakker, nydelig og herlig nyhet!!!!

Gratulerer så masse!!!

Du lurejenta som har holdt det hemmelig for oss i mange uker[;)]

ååååååååååå, GRATULERER sååååååå masse.
Ble kjempeglad jeg nå!!!!!!!!!!
Fortell fortell!!

Hehe, så søte dere er! Tusen takk alle sammen! [:D]

Terminen min er 8. september så nå får jeg et høstbarn (har alltid ønsket meg det for jeg elsker høsten).. [;)]
Vi fortalte ikke noe til noen før nå på lørdag. Da hadde vi bursdaglag for sambo og han reiste seg og holdt en liten "tale". Dere kan tro det ble jubel, tårer og latter [:D][:D]

Formen min er ikke helt på topp. Har slitt mye med kvalme og er 50% sykemeldt på 5. uka nå.. Er deilig å kunne gå hjem fra jobben kl. 12 og få noen timer til å slappe av på før jeg henter Lukas i barnehagen. [8D][:D]

I går var jeg på Ahus og tok ultralyd for jeg har hatt litt smerter i magen men de fant ingenting galt. Og da fikk jeg jo se lille babyn også. Den er 4 cm og hjertet slo som bare det. [:D]

Så nå gleder jeg meg bare til denne kvalmen gir seg og jeg blir litt i form igjen.. [:D]

Kjedelig med dårlig form,men stas med ul [:D] 

Håper formen din blir bedre snart [:)]

"Så bra" du er sykemeldt da, da har du jo mere tid til å være her inne[8D]
Masse god bedring da snuppa!

Jeg er enda jublende glad på deres vegne, juhuuuu[:D]
Kjipt med denne formen da, var du slik sist også? Eller en det en jentebaby som ligger der inne å plager deg[:D][:D]

Jeg trodde også jeg skulle få ett høstbarn nå sist- hadde termin 3. september. Det hadde vært litt gøy fordi jeg er født om vinteren,mannen min om våren og Erik om sommeren. Men Emil ville ikke vente så han kom i august.. Stas med to sommerbarn også da [:D]

Ååååååååå kjære vene for en utrolig herlig nyhet
Nå griner jeg snart altså [:(][:)][:)][:)][:)]

Dette er bare så rart, men jeg har i lang stund nå tenk på deg og ventet på å høre en slik nyhet. Jeg trodde du var den Dansende bananen som var gravid. Neiii så morsomt da [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Du må hilse P og gratulere han så mye fra meg [:)][:)][:)] Vet barna noe enda? Oiii dette var koselig altså [:)][:)][:)][:)]

*må sette med ned og roe pulsen litt her nå*

Så kjedelig med denen kvalmen da. Hvordan var det sist? Jeg ble super kvalm og dårlig med Liam, så dette med kjønn må du ta med en klype salt ja [;)][:)]

Men du, jeg er jo hjemme i perm fremdeles, og skal være hjemme til august. Vi bare MÅÅÅÅÅÅÅ treffes [:)][:)][:)]

Åååå, gratulerer så masse BambinoLukas!! [:D][:D][:D][:)]

åååååå gratulerer så masse, gledelig nyhet

ORIGINAL: Monkaponka

Jeg er enda jublende glad på deres vegne, juhuuuu[:D]
Kjipt med denne formen da, var du slik sist også? Eller en det en jentebaby som ligger der inne å plager deg[:D][:D]

Hehe tusen takk! [:D]
Jeg var sånn sist også, kanskje hakket verre også for da gikk jeg ned mange kilo og nå har jeg bare gått ned 2-3 tror jeg.
Men forskjellen nå er at jeg må spise for å holde kvalmen i sjakk. Med Lukas så orket jeg ikke å spise...

Håper jo litt på at det er en jente inni magen også da [;)][:D]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg trodde også jeg skulle få ett høstbarn nå sist- hadde termin 3. september. Det hadde vært litt gøy fordi jeg er født om vinteren,mannen min om våren og Erik om sommeren. Men Emil ville ikke vente så han kom i august.. Stas med to sommerbarn også da [:D]

Ja sånn kan det gå [:)]

Vi får se her også da! Lukas kom jo 3 uker før termin så kanskje denne lille rakkeren også gjør det? Da blir det et sommerbarn til her også [:D]

Gratulerer!!!!! [:)]

ORIGINAL: Love4two

Dette er bare så rart, men jeg har i lang stund nå tenk på deg og ventet på å høre en slik nyhet. Jeg trodde du var den Dansende bananen som var gravid. Neiii så morsomt da [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Du må hilse P og gratulere han så mye fra meg [:)][:)][:)] Vet barna noe enda? Oiii dette var koselig altså [:)][:)][:)][:)]

Så kjedelig med denen kvalmen da. Hvordan var det sist? Jeg ble super kvalm og dårlig med Liam, så dette med kjønn må du ta med en klype salt ja [;)][:)]

Men du, jeg er jo hjemme i perm fremdeles, og skal være hjemme til august. Vi bare MÅÅÅÅÅÅÅ treffes [:)][:)][:)]

Ååå tusen takk! [:D]
Ja vi syns dette er veldig morsomt og spennende. P er stolt som en hane for tiden [:D][:D][:D] Han sier han gleder seg veldig og at han føler seg mer trygg og avslappet nå. [:)]
Ja nå MÅ vi møtes snart! Hver gang vi er på senteret håper jeg på å se dere utenfor lekebutikken ved de bilene [;)][:D][:D]

Ja denne kvalmen håper jeg gir seg snart nå altså! I morgen er jeg 12 uker på vei (tickeren går to dager for sent) og da skal det jo begynne å hjelpe! Håper på det. [:)]

Håper alt er bra med Thea, Liam, T og deg og at vi ses snart! [:D]

Tusen tusen takk alle sammen!
Så utrolig koselig å få så mange fine gratulasjoner [:D][:D][:D]

Dere er herlige altså! [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: Love4two

Ååå tusen takk! [:D]
Ja vi syns dette er veldig morsomt og spennende. P er stolt som en hane for tiden [:D][:D][:D] Han sier han gleder seg veldig og at han føler seg mer trygg og avslappet nå. [:)]
Ja nå MÅ vi møtes snart! Hver gang vi er på senteret håper jeg på å se dere utenfor lekebutikken ved de bilene [;)][:D][:D]

Ja denne kvalmen håper jeg gir seg snart nå altså! I morgen er jeg 12 uker på vei (tickeren går to dager for sent) og da skal det jo begynne å hjelpe! Håper på det. [:)]

Håper alt er bra med Thea, Liam, T og deg og at vi ses snart! [:D]

Gratulerer så mye med 12 mnd overstått [:)][:)][:)] Håper det også betyr at formen vil bli bedre.

Jeg kan godt forstå den tryggheten en får med nr 2 ja [:)] Kjenner det godt selv. Godt p er stolt og egentlig veldig søtt når de blir og er så stolte [:)][:)][:)]

Hehehe [:D] Jeg også venter å møte på dere der [;)] Er ikke så ofte i byen nå, men jeg regner med det snur når godværet setter i. Blææ med all denne snøen. Pluss at ting blir så mye lettere når Liam begynner å spise brød. Han vil bare ikke ha biter, var på god vei før han fikk omgangssyken med oppkast, men nå bare grøsser han. Så da er vi på middag most som diss e 6 mnd glassene, akkuratt som med Thea [8D]

Nå er vi alle blirr syke. Thea har hatt feber i helgen, snørrete og slimhoste. Liam får fortennene og er snørrete, har slimhoste og er litt småtufsete. Jeg kjenner kjørkjølelsen kommer snikende og T har vært ugrei i magen. Håper vi bare slikker unna med en kort sykdomsperiode [&:]

Skulle fått til å truffet C fra barselgruppa igjen også. Tenk om vi kunne fått det til å treffes alle 3. skal høre med henne når hun skal tilbake på jobb og når det måtte passe for henne.

Men du, hvordan gjør dere det med rom etterhvert nå? Nysgjerrig som jeg er [:D]

Hei hei [:)]
Hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Tenk du er over den første hompete perioden [:)][:)][:)]

Back
Topp