Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FjerneErna
Gratulerer!!
Så koselig!! [:D] Åssen er formen din? Og når er termin?
ORIGINAL: Monkaponka
Jeg er enda jublende glad på deres vegne, juhuuuu[:D]
Kjipt med denne formen da, var du slik sist også? Eller en det en jentebaby som ligger der inne å plager deg[:D][:D]
ORIGINAL: FjerneErna
Jeg trodde også jeg skulle få ett høstbarn nå sist- hadde termin 3. september. Det hadde vært litt gøy fordi jeg er født om vinteren,mannen min om våren og Erik om sommeren. Men Emil ville ikke vente så han kom i august.. Stas med to sommerbarn også da [:D]
ORIGINAL: Love4two
Ååååååååå kjære vene for en utrolig herlig nyhet
Nå griner jeg snart altså [:(][:)][:)][:)][:)]
Dette er bare så rart, men jeg har i lang stund nå tenk på deg og ventet på å høre en slik nyhet. Jeg trodde du var den Dansende bananen som var gravid. Neiii så morsomt da [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Du må hilse P og gratulere han så mye fra meg [:)][:)][:)] Vet barna noe enda? Oiii dette var koselig altså [:)][:)][:)][:)]
*må sette med ned og roe pulsen litt her nå*
Så kjedelig med denen kvalmen da. Hvordan var det sist? Jeg ble super kvalm og dårlig med Liam, så dette med kjønn må du ta med en klype salt ja [;)][:)]
Men du, jeg er jo hjemme i perm fremdeles, og skal være hjemme til august. Vi bare MÅÅÅÅÅÅÅ treffes [:)][:)][:)]
ORIGINAL: BambinoLukas
ORIGINAL: Love4two
Ååååååååå kjære vene for en utrolig herlig nyhet
Nå griner jeg snart altså [:(][:)][:)][:)][:)]
Dette er bare så rart, men jeg har i lang stund nå tenk på deg og ventet på å høre en slik nyhet. Jeg trodde du var den Dansende bananen som var gravid. Neiii så morsomt da [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Du må hilse P og gratulere han så mye fra meg [:)][:)][:)] Vet barna noe enda? Oiii dette var koselig altså [:)][:)][:)][:)]
*må sette med ned og roe pulsen litt her nå*
Så kjedelig med denen kvalmen da. Hvordan var det sist? Jeg ble super kvalm og dårlig med Liam, så dette med kjønn må du ta med en klype salt ja [;)][:)]
Men du, jeg er jo hjemme i perm fremdeles, og skal være hjemme til august. Vi bare MÅÅÅÅÅÅÅ treffes [:)][:)][:)]
Ååå tusen takk! [:D]
Ja vi syns dette er veldig morsomt og spennende. P er stolt som en hane for tiden [:D][:D][:D] Han sier han gleder seg veldig og at han føler seg mer trygg og avslappet nå. [:)]
Ja nå MÅ vi møtes snart! Hver gang vi er på senteret håper jeg på å se dere utenfor lekebutikken ved de bilene [;)][:D][:D]
Ja denne kvalmen håper jeg gir seg snart nå altså! I morgen er jeg 12 uker på vei (tickeren går to dager for sent) og da skal det jo begynne å hjelpe! Håper på det. [:)]
Håper alt er bra med Thea, Liam, T og deg og at vi ses snart! [:D]