Hello bekkenløsning!

off :/ 
sikkert ikke godt :S 

det har eg og fått.. ikkje noe godt.. hadde det sist sv.skap og..
vanlig fyseo funket ikkje på meg..:(

håper du ikkje får det kraftig!!

Tror jeg er en av dere med bekkenløsning,,, Hvordan vil dere beskrive "smertene"? Og hvor lenge ventet dere før dere oppsøkte lege..?

Jeg har også pådratt meg det nå... Hadde ingen plager med det sist gang, så sjokkert over at det har kommet så tidlig.

Hos meg er det låsning i hoftene, vondt i korsryggen og innimellom smerter som knivstikk i lysken (ikke kynnere, for de har jeg også og det kjennes ikke sånn ut)

Har snakket med fysio, og blitt satt på venteliste samt satt opp på gruppetrening i basseng. Ble også anbefalt yoga... Skal til legen i neste uke også.

MammaNinni skrev:
Jeg har også pådratt meg det nå... Hadde ingen plager med det sist gang, så sjokkert over at det har kommet så tidlig.

Hos meg er det låsning i hoftene, vondt i korsryggen og innimellom smerter som knivstikk i lysken (ikke kynnere, for de har jeg også og det kjennes ikke sånn ut)

Har snakket med fysio, og blitt satt på venteliste samt satt opp på gruppetrening i basseng. Ble også anbefalt yoga... Skal til legen i neste uke også.

Jeg hadde sist, og har fått det ganske bra til nå. Må se an, og vurdere å gå til legen og få redusert arb tid. Skal ikke pine meg i dette svangerskapet.

Back
Topp