Hellig Birma vurderes omplassert

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Det er en sterilisert, gråmasket jentepus. 3 år gammel og kjempekosete. Kun seriøse henvendelser, send gjerne pm.

Dårlig bilde men...

ååå den va skjønn!! elsker katter!! men tviler på den lille "raringen" vi har hadde godtatt en inntrenger!! han er nemlig litt nervøs av seg... syns hellig birma kattene er så nydelige!!

Så flott hu eremoticon Har 2 jentepuser selv. Og de er så herlige. Er glad i alle dyr, men katter er min favoritt=) Håper dere finner et godt hjem til henne=)

Får ikke sett bildet, men vet at rasen er helt nydelig! Hadde jeg ikke skaffet meg en fransk bulldog, ville jeg nok skrevet pm... Men, mtp at den er 3år og min FB er 4måneder er det ikke selvsagt at de ville blitt venner :p

Lykke til :)

Takk jenter :) Dessverre ser det mørkt ut for nytt hjem, BV var liksom siste mulighet nesten. Men venninna mi skal prøve å ha henne selv, så håper bare gutten hennes ikke reagerer mer på pusen.

Så fin hun er! Hvor i landet holder hun til..? :) 

ser ikke bilde men håper du finner et hjem til henne. uansett så er jo katter tilpassingdyr sa de på dyrebesyttelsen her så de tilpasser seg uansett hvor de kommer og dte merker vi, for vi fikk en katt fra dyrebeskyttelsen på fredag han hadde aldri vært i nærheten av andre katter, hunder eller dyr og her kom han rett inn i en familie med to barn, to bikjer og en hann katt og ikke vært noe surr enda, han koser med hann katten og bikjene gidder han ikke se på en gang. hehe

Sjakkruta skrev:
Takk jenter :) Dessverre ser det mørkt ut for nytt hjem, BV var liksom siste mulighet nesten. Men venninna mi skal prøve å ha henne selv, så håper bare gutten hennes ikke reagerer mer på pusen.

Hvordan er den ift hunder ? Og hvor i landet holder den til ? Om det ikke er så langt unna går det ann å prøve å introdusere dem for hverandre...

Pusen holder til ved Ålesund. Hun har bodd sammen med både katter og hunder før. Vet at hun ikke er begeistret for kattunger. Hun kan også være litt redd, spesielt i begynnelsen, så bøllete katter/hunder tror jeg ikke en evt. ny eier bør ha.
Evt. transport er ikke noe problem, da hun kan enten kjøres eller sendes med fly.

Ahh guuud så nydelig! Er bare å sende ho ned til meg <3 Sett på slike katter lenge! Men dessverre har de jo vært så altfor dyre å kjøpe!

Næmme hælledussan så nydelig!!
Har utrolig lyst på katt, og hellig birma er en rase jeg alltid har likt godt.
Jeg kunne gjerne hatt henne, men må nesten snakke litt med sambo først :-D

Hunden er ikke bøllete, men kun 4måneder, så hun er jo valp.. Jeg bor i nærheten av Skien i telemark, så det er et stykke unna.. Litt dumt å ta sjansen på at det går bra når de ikke får hilset først :/

Sjakkruta skrev:

hvorfor ser det mørkt ut? Er null problem å få omplassert en slik en. Har selv solgt en for litt siden.. fikk MANGE henvendelser enda jeg skulle ha penger for han. Må bare være litt tolmodig.. Har du prøvd finn.no?

bor i haugesund, men hvis ikke skulle jeg gjerne hatt henne! nydelig var hun! alltid rom for flere her hos meg, har to rolige kastrerte gutter og to marsvin fra før, eeeelsker dyr!

Ser ikke noe bilde jeg heller, men hadde du bodd nærmere, så skulle jeg tatt den.
Har hund og katt fra før av, så den hadde nok likt seg her:)

Hvis du skal til Telemark, så bare kom med den:)

Skjønner at avstand kan være litt problematisk kanskje, så noen uten dyr er i tilfellet tryggest om man skal sende hun avgårde.

Hun skal evt. omplasseres fordi eier har en sønn som har reagert litt på henne.

Jeg vet at oppdretteren har sagt at hun har prøvd alt når det kommer til å finne nytt hjem.

Dere som evt. er interessert kan få nr. til eier å ringe å prate med hun, så kan evt. dere finne frem til noe ;)

Jeg vet ikke. Det kommer nok an på sønnen hennes, om han reagerer noe mer på katten eller ikke.

Back
Topp